اخبار کسب و کار

سریال های بزودی شبکه نمایش خانگی گیسو جیران و قورباغه

فصل دوم سریال عاشقانه با نام گیسو

“گیسو” نام محصول جدید منوچهر هادی است. این در واقع دومین فصل از “عاشقانه” است که پیش تولید دقیق تر و طولانی تری نسبت به فصل قبل داشت.

به گزارش سلام سینما به نقل از ایسنا ، پیش تولید فصل دوم سریال “عاشقانه” با عنوان “مو” به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و به کارگردانی منوچهر هادی آغاز می شود ، اوایل خردادماه و همزمان با فینال فیلم نامه نوشته و بازنویسی می شود.

هومن کبیری تهیه کننده این پروژه اعلام کرده است که “گیسو” یک درام مبهم با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به تولید سریال های مختلفی که در آن روابط عاشقانه محور اصلی است ، این فصل یک تغییر اساسی در است. داستان صورت. گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از 10 بار بازنویسی شده است و طراحی نهایی آن هنوز در حال بازنویسی است.

“در” گیسو “، برخی از بازیگران فصل قبل در کنار بازیگران جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره ها حدود یک سال پیش منعقد شده است. فصل دوم” عاشقانه “جزئیات دقیق تر و طولانی تری داشته است. تولید نسبت به فصل قبل. ”

فصل اول سریال “عاشقانه” به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه از سال 95 تا 96 در شبکه تئاتر خانگی پخش شد. محمدرضا گلزار ، سارا بیات ، مهناز افشار ، حسین یاری و هومن سیدی از جمله بازیگران فصل اول این سریال.

برای دانلود سریال گیسو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://hexdownload.co/59686/gisoo-series

این روزها سریال دیگری به نام “قلب” به کارگردانی منوچهر هادی از شبکه تئاتر خانگی پخش می شود.

سریال جیران

احسان جوانمرد که به همراه حسن فتحی به عنوان نویسنده سریال کارگردان “همسایگان” از او یاد می شود ، داستان این سریال تاریخی را توضیح می دهد که به زندگی ناصرالدین شاه و برخی چهره های مرکزی در اوایل سلطنت خود می پردازد. .

در مصاحبه با ایسنا ، این نویسنده که اولین فصل از سریال “بانوی عمارت” را نیز نوشت ، همچنین درباره دلیل عدم ادامه کار با این پروژه صحبت کرد.

جوانمرد با یادآوری اینکه این اولین بار است که در یک نمایش خانگی مشغول کار هستیم ، درباره همکاری خود با حسن فتحی و توافق برای ساخت سریال “جیاران” توضیح داد: “پیش از این با آقای فتحی در مورد پروژه دیگری که مورد نظرشان بود گفتگو داشتیم. ” در واقع ، ما در ابتدا در مورد شغل دیگری صحبت کردیم ، اما آقای فتحی به دلایلی از این پروژه کنار رفت. بعد از آن طرح سریال “جیران” را که موضوع آن به اوایل دوره ناصریت برمی گردد ، برای آقای فتحی پیشنهاد کردم. آقای فتحی طرح را خواند و کل داستان را دوست داشت. در مرحله بعد ، آنها به آقای عفیفه اطلاع دادند و بعد از اینکه آقای عفیفه نیز از تولید این سریال استقبال کرد ، تصمیم بر این شد که در جلسات منظم ، به یک برنامه مشترک برسیم که نظرات و پیشنهادات ارزشمند آقای فتحی را در نظر بگیرد. . مدتی طول کشید تا براساس آن طرح اولیه که بتواند عناصر دائمی آثار آقای فتحی را با خود به همراه داشته باشد ، برنامه مشترکی را تهیه کنیم. این یک تجربه لذت بخش بود و خوشبختانه خیلی زود به درک متقابل رسیدیم و اکنون داستانی داریم که هم دوستش داریم و هم امیدواریم که مخاطب در آینده آن را دوست داشته باشد.

این نویسنده درباره سریال “جیران” توضیح داد که یکی از چهره های تاریخی دوره ناصرالدین شاه است و قرار است به آن پرداخته شود: این یک خیال پردازی خواهد بود ، فراز و نشیب های آن را روایت خواهیم کرد. علاوه بر همسایگان ، بسیاری از شخصیت های داستان واقعی هستند و در آن دوره زندگی می کنند.

این نویسنده در مورد چهره های تاریخی که باید در سریال “جیران” به آنها پرداخته است ، گفت: ناصرالدین شاه ، جیران ، میرزا آقاخان نوری ، نخست وزیر ایران پس از امیرکبیر ، ملکه جهان خانم خانم مهدالیا ، ملکه دختر ناصر ال- دین شاه ، گلن ، تاج الدوله ، شکوه ناصرالدین شاه ، ستاره زن عروس و همچنین شماری از مردان و زنان دوره اوایل ناصر ، از جمله خدیجه ، همسر محمد شاه ، از جمله شخصیت ها هستند در سریال “همسایگان” با آنها سر و کار داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا همه شخصیت های این سریال واقعی هستند یا خیر ، توضیح داد: ما شخصیت های تاریخی واقعی زیادی داریم و شخصیت های داستانی زیادی داریم که به ما در پیشبرد درام کمک می کند.

آقایان در پاسخ به اینکه کدام بعد از دوره تاریخی مربوط به زمان ناصرالدین شاه برجسته تر خواهد بود؟ وی اظهار کرد: این سریال مانند همه کارهای آقای فتحی ترکیبی از مفاهیم اساسی تمدن بشری است. مفاهیمی مانند تاریخ ، قدرت ، سیاست ، موضوعات مهم اجتماعی و البته عشق! البته علاوه بر نمایش تاریخ ، ارائه روایتی نفس گیر و جذاب برای مخاطب در اولویت هر دو ماست.

دانلود سریال جیران در لینک زیر :

https://hexdownload.co/59597/jeyran-series

این نویسنده درباره اینکه آیا به وضعیت مطبوعات ایران در این مجموعه نیز پرداخته شده است؟ وی توضیح داد: در اوایل دوره ناصریت ، مطبوعات هنوز به طور گسترده ظاهر نشده بودند. داستان “جیران” بیشتر مربوط به سالهای اولیه حکومت ناصرالدین شاه است ، دوره ای که در آن ما به طور رسمی یک روزنامه گسترده غیر دولتی منتشر نمی کنیم. اخبار دولت تحت پوشش روزنامه بود که به طور رسمی و تحت نظارت دقیق منتشر شد. سیر تحول مطبوعات در ایران به سالهای آخر سلطنت ناصرالدین شاه و سپس دوره مظفری و قانون اساسی باز می گردد.

سریال قورباغه با بازی هومن سیدی

سریال قورباغه عنوان جدیدی است که طی هفته های آینده از شبکه خانگی پخش می شود.

این عنوان توسط یک بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی ، هومن سیدی ساخته شده است ، و بازیگرانی از سینماهای مشهور ایرانی همچون نوید محمدزاده ، سحر دولتشاهی ، نوید پورفرج ، صابر آبار و فرشته حسینی در آن نقش آفرینی کرده اند.

چندی پیش ، بعد از بازیگری در سریال گلشیفته ، هومن سیدی به صراحت اعلام کرد که دیگر قصد بازی در فیلم ها و سریال ها را در شبکه خانگی ندارد و قصد دارد با چالش جدیدی در زندگی خود وارد شود. در حقیقت ، او به طور غیر مستقیم اظهار داشت که می خواهد کارگردانی خود را به کار فیلم ادامه دهد. حالا پس از ماهها تلاش ، سریال قورباغه به آرامی در حال آماده سازی نهایی خود است.

سریالی که فضای جدیدی دارد. می توان گفت این سریال متفاوت ترین عنوان شبکه نمایش خانگی است.

با توجه به پیشینه سیدی در فیلمنامه نویسی و کارگردانی ، پاراگراف بالا ممکن است دور از ذهن نباشد. در سال 98 ، یکی از پرفروش ترین و مشهورترین آثار سینمایی در کشور با نام “مغزهای کوچک زنگ زده” زنگ زد ، با همین نام ، هومن سیدی ساخته شد و قدرت و نبوغ او در کارگردانی به همه نشان داده شد.

لازم به ذکر است که این دومین همکاری بین هومن سیدی و نوید محمدزاده یا آلپاسینو سینمای ایران است. همکاری این دو به عنوان بهترین سالهای گذشته در ایران ، می تواند تجربه ای کاملاً متفاوت را برای بیننده ایجاد کند تا از تماشای کار لذت ببرد.

تا چند روز پیش ، جزئیات زیادی از این سریال فاش نشده بود. اما پس از انتشار تریلر این فیلم ، جو و تا حدی داستان این سریال مشخص شد.

مشاهده سریال قورباغه در سایت زیر :

https://hexdownload.co/53250/frog-series

از تریلر می توان فهمید که این سریال فضای کاملاً کسل کننده ای دارد. عکسبرداری و درگیری هایی که در ابتدای پخش این سریال تیزر دیدیم همه نشان دهنده این است که این سریال جنایی است.

نکات بسیار کمی در این تریلر نشان داده شده است ، اما گفتگوی نوید محمدزاده “شما هرگز از او نپرسیدید که این گیاه در کجا رشد می کند؟ می توان فهمید که باندهای جنایتکار و قاچاقچیان مواد مخدر نیز در داستان این سریال حضور دارند.

bit.ly

cutt.ly

bit.do

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا