اخبار کسب و کار

معرفی سریال مانکن (سریال جدید شبکه نمایش خانگی)

معرفی سریال مانکن،  سریال ایرانی مانکن، سریال نمایش خانگی جدید به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی می باشد که چهره های معروف سینما و تلویزیون در این سریال حضور دارند. سریال مانکن به نویسندگی بابک کایدان اثری پربازیگر است که در ژانر عشق و خیانت برای عرضه در شبکه نمایش خانگی در 26 قسمت تولید شده است.

در ادامه به موارد زیر میپردازیم :

  • سریال مانکن را از کدام سایت دانلود کنیم ؟
  • بازیگران سریال مانکن
  • خلاصه داستان سریال مانکن
  • معرفی سریال مانکن
  • ویکی پدیا

سریال ایرانی مانکن

دانلود سریال مانکن

حسین سهیلی زاده کارگردان کشورمان که ساخت سریال هایی چون دلنوازان، فاصله ها، دختران حوا ، پریا و … را برای تلویزیون در کارنامه هنری اش دارد برای اولین بار به سراغ ساخت سریالی برای نمایش خانگی رفته است که برای دانلود سریال ایرانی مانکن به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

دانلود سریال مانکن از سایت هکس دانلود

 

بازیگران سریال مانکن

محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, ،حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, عارفه معماریان و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی

 

معرفی سریال مانکن

پخش سریال شبکه نمایش خانگی «مانکن» به زودی آغاز خواهد شد. ایرج محمدی تهیه‌کننده این سریال است. همچنین حسین سهیلی زاده که پیش از این ساخت سریال های تلویزیونی پرمخاطبی مانند «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» را در کارنامه خود دارد ، کارگردانی سریال «مانکن» را برعهده گرفته و بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده «مانکن»‌ است.

سریال مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد و 26 قسمت دارد. این سریال درامی عاشقانه را بستر داستان خود قرار داده است.ایرج محمدی؛ تهیه کننده سریال درباره بستر داستان و مضمون «مانکن» می‌گوید: «محوریت قصه ما کاملا عاشقانه و خانوادگی است و در کنار دو زوج عاشقی که داریم، این را می‌گوییم که اطرافیان نباید از آنها سو استفاده کنند. در سریال‌های قبلی که برای تلویزیون کار کرده بودم اغلب ملودرام‌های خانوادگی و اجتماعی بود.

در مانکن هم همین ژانر را داریم که بر سر راه قهرمان‌های قصه مشکلاتی بوجود می‌آید و این شرایط را فراهم می‌کند که تبدیل به مانکن شوند اما درباره کاراکترهای ما این اتفاق نمی‌افتد. اینها احساس مسئولیت دارند و در جایگاه خودشان با کسانی که مانکن هستند و نسبت به مسائل پیرامونشان بی تفاوت هستند فرق دارند.

البته در این سریال شغل یکی از شخصیت‌هایمان خرید و فروش لباس است و همانطور که می‌دانید در هر مغازه‌ لباس فروشی هم یک مانکن وجود دارد و ما به صورت استعاره‌ای از این نام استفاده کردیم.»

ویکی پدیا سریال مانکن

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا