اخبار کسب و کار

اکران آنلاین فیلم طلا در پردیس نماوا

فیلم طلا ساخته پرویز شهبازی است که با حضور هومن سیدی در قامت نقش اول فیلم داستانی درام-اجتماعی را روایت می‌کند. فیلم طلا بعد از حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هیچ‌وقت فرصت حضور در گیشه های سینما و اکران فیزیکی را پیدا نکرد و هم اکنون قرار است توسط پردیس نماوا به صورت آنلاین بلیط فروشی داشته باشد و اکران شود. پردیس نماوا قبل از این میزبان اکران آنلاین فیلم سینمایی خروج با بازی فرامرز قریبیان بود که تجربه موفقی برای نماوا و فیلم خروج بود.

داستان فیلم طلا با بازی هومن سیدی

فیلم طلا در تهران امروز و در میان نگرانی از وضع بد مالی سال های اخیر می‌گذرد. نقش اصلی فیلم سینمایی طلا منصور با بازی هومن سیدی هفت هشت ماه است که حقوقی نگرفته و کارفرمایش بی‌رودروایسی می‌گوید که باید منتظر هفت هشت ماه بی‌پولی دیگر هم باشد. مجبور است با ماشین کار کند و تازه در ادامه فیلم است که به مشکلات وخیم مالی او پی میبریم. برادرش رضا از زنش جدا شده و از ترس مهریه پنهان شده است و اجاره خانه‌ آنها را هم منصور می‌دهد.
دختر این برادر که فیلم سینمایی طلا نامش را از نام او گرفته، طلا به بیماری لاعلاج و پرهزینه فلج اطفال مبتلاست که کسی جز منصور را ندارد. خرج زندگی خود منصور و مادربزرگش هم را به این لیست استفاده کنید. در این میان در جمع دوستانه دوست‌ دخترش دریا صحبت از این می‌شود که باید کار و بار خودشان را راه بیاندازند و شریک شوند.

فیلم طلا با بازی هومن سیدی

دریا که نگار جواهریان با همان آرامش بی‌تغییر چندسال اخیرش نقشش را بازی می‌کند همان اول اعلام می‌کند پدرش به او این اجازه را نمی‌دهد اما منصور و رضا برادرش با بازی مهرداد صدیقیان و لیلا با بازی طناز طباطبایی را تشویق می‌کند ایده مغازه سوپ خوری را به صورت جدی دنبال کنند و به منصور این اطمینان را می‌دهد هم به او کمک مالی می‌کند و هم وام می‌گیرد. منصور با تمام مخالفت هایش و ناخواسته در این طرح پرهزینه مشارکت می‌کند، اما مشخص است که از عهده پولش برنمی‌آید و گرفتاری‌ها تازه از این جا شروع می‌شود که یکی دوتا هم نیست و تا حد جنایت هم پیش خواهد رفت.

اکران آنلاین فیلم سینمایی طلا در پردیس نماوا

فیلم سینمایی طلا پرویز شهبازی دومین فیلم تاریخ سینمای ایران است که قرار است بدون حضور در گیشه سینما به صورت آنلاین اکران شود. با شیوع ویروس کرونا، پیکر یکی از بزرگترین صنعت‌های پولساز جهان به این ویروس آلوده شده و سینماهای سراسر دنیا تعطیل شد. این اتفاق همچون کاتالیزوری، فرایند مهاجرت بخشی از محتوای سینما به پخش آنلاین را سرعت بخشید. با بسته شدن سینماهای ایران و جهان و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی آینده بسیاری از فیلمسازان و کلیت این بیزینس را با خطر مواجه شد. جایی که حالا سرویس های پخش آنلاین همچون دامان مادری مهربان تبدیل به خانه امن این آثار شده.

نگار جواهریان
سکانسی از فیلم طلا

اکران آنلاین فیلم سینمایی خروج با بازی فرامرز قریبییان ساخته ابراهیم حاتمی کیا تجربه بسیار موفقی بود و افق روشنی را برای اکران آنلاین فیلم های سینمایی به تصویر کشید زمانی که در کمتر از ۴ روز فروشی میلیاردی داشت. دیگر حتی سرمایه گذاری و ساخت انحصاری یک فیلم سینمایی و اکران آنلاین در ایران یک رویا نیست و جامه حقیقت به تن کرده است.
حتی با بازگشایی سینماها، این نحوه اکران محتواهای جدید تصویری را می‌توان یک سرگرمی جدید تصور کرد و علاقه مندان فیلم های سینمایی می‌توانند از خانه و با چند کلیک به تماشا فیلم مورد علاقه‌شان بنشینند و دیگر ماهها و شاید سالها منتظر حضور فلان فیلم در شبکه نمایش خانگی نشوند.

نحوه اکران آنلاین فیلم طلا

مدت اکران فیلم طلا در این بخش ۲۱ روز خواهد بود.
مدت زمان دسترسی به فیلم سینمایی طلا بعد از خریداری بلیط با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان در این بخش ۶ ساعت خواهد بود و کاربران در این مدت می‌توانند فیلم طلا را چندین بار تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.
امکان دانلود آفلاین برای فیلم سینمایی طلاوجود نخواهد داشت.

طلا

فیلم طلا درامی اجتماعی به تهیه‌کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است که خردادماه ۱۳۹۷ در تهران فیلمبرداری شد. فیلم سینمایی طلا هفتمین ساخته‌ی پرویز شهبازی است که همیشه دغدغه‌ی مسائل مربوط به جوانان را داشته است.فیلم سینمایی طلا طبق روال گذشته‌ی این فیلمساز مضمونی اجتماعی دارد و باز هم به نسل دهه‌ی شصت می‌پردازد. نسلی که حالا در دهه‌ی چهارم زندگیشان هنوز هم سوژه‌ی اصلی فیلم طلا هومن سیدی و فیلمسازانی همچون شهبازی هستند.

نگاهی به دیگر آثار شهبازی کارگردان فیلم سینمایی طلا

پرویز شهبازی کارگردان سرشناسی که پیش از این با فیلم‌های نفس عمیق، عیار ۱۴، دربند و مالاریا در جشنواره فیلم فجر خوش درخشیده است، این بار نویسندگی، تدوین و کارگردانی فیلم طلا را به عهده دارد. پرویز شهبازی بعد از یک تجربه ناموفق با مالاریا دوباره به سمت سینمای داستان‌گو بازگشته است.
شهبازی بعد از مدتی کم‌کاری با یک فیلم ساخت خودش و یک فیلم‌نامه که برای رسول صدرعاملی به جشنواره فجر رفت و حضور پررنگی داشت.
پرویز شهبازی با مسافر جنوب اولین بار در سینمای ایران شناخته شد. فیلمی که دنباله‌رو سینمای کیارستمی محسوب می‌شد و آن سال‌ها سینمای کند و متکی به نابازیگرها که در روستاها فیلمبرداری می‌شد هواداران زیادی داشت.

نفس عمیق سینمای ایران
نفس عمیق

شهبازی اما در اولین سال دهه هشتاد با نفس عمیق به موفقیت بزرگی رسید که هنوز که هنوز است روی کارنامه کاری او سایه انداخته است. به حدی که هر فیلم جدیدی از او با عنوان فیلم جدیدی از سازنده نفس عمیق شناخته و تبلیغ می‌شود، دردسر بزرگی است. به خصوص که از میان سه فیلمی که بعد از آن ساخت، عیار چهارده و دربند و مالاریا، تنها دربند توانست موفقیتی هرچند نسبی به دست آورد. فیلم ایرانی طلا در میان کارهای شهبازی مسلما جایی بالاتر از مالاریا می‌ایستد و احتمالا از دربند هم بالاتر.

سابقه هومن سیدی در دنیای سینما و تلویزیون

هومن سیدی که بدون شک بازیگر توانایی است و حتی در نقش هایی که قرار نبوده به ستاره آن اثر تبدیل شود همواره نقش وزنه‌ای بی چون و چرا را داشته در قامت کارگردانی از حرفه بازی‌گری اش در طول سالیان گذشته کمی پیشه گرفته به طوری که دیگر بعد از فیلم مغز های کوچک زنگ زده تبدیل به مهر تاییدی برای جذابیت شده. هومن سیدی که سال گذشته را درگیر ساخت سریال غورباقه بود در سالهای قبل‌تر حضور پررنگ تری در سینما داشت و کارنامه بازیگری پر و پیمانی دارد.

هومن سیدی
فیلم سینمایی طلا

هومن سیدی حتی در سریال عاشقانه شاید پرطرفدار تر از ستاره های اصلی این سریال بود این بار با حضور در فیلم طلا به عنوان نقش اصلی و نقشی که کاملا جدی است و قرار است بدبختی های یک جوان که در دهه چهارم زندگی اش را به نمایش بگذارد اجرایی فوق‌العاده داشته و توانسته به جذابیت های فیلم از هر نظر اضافه کند.
هومن سیدی پیش از این به عنوان بازیگر در فیلمهای مصادره، کمدی انسانی، آذر، مادری، اینجا کسی نمی میرد، پل خواب، بوفالو، در مدت معلوم، اعترافات ذهن خطرناک من، من دیه گو مارادونا هستم، نیمرخ ها، خط ویژه، شب بیرون، آزادراه، یک وجب از آسمان، زخم شانه حوا، آنکه دریا می رود، پابرهنه در بهشت، چهارشنبه سوری، یک تکه نان حضور پیدا کرده و اجراهای قابل قبولی هم به نمایش گذاشته است.
هومن سیدی که جزء کارگردانان جوان سینمای ایران محسوب می‌شود کارگردانی فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، خشم و هیاهو، اعترافات ذهن خطرناک من، سیزده،‌ آفریقا را به عهده داشته که در این بین فقط در فیلم اعترافات خطرناک ذهن من شخصا بازی کرده است.
تجربه دلپذیر تماشای آنلاین فیلم طلا هومن سیدی را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید. مشتاقانه منتظر حضورتان برای بار دوم در پردیس نماوا هستیم .

نوشته اکران آنلاین فیلم طلا در پردیس نماوا اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا