اخبار کسب و کار

قول جرج آر. آر. مارتین به طرفداران کتاب بادهای زمستانی (Winds of Winter)

جرج آر. آر. مارتین قول داد پیش از پایان نوشتن کتاب بعدی‌اش یعنی بادهای زمستان (The Winds of Winter)، فیلم‌نامه سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت یعنی House of the Dragon را نمی‌نویسد.

این نویسنده افسانه‌ای با انتشار یک پست وبلاگ تحت عنوان The Dragons Take Wing نسبت به بیانیه اخیر شبکه HBO مبنی بر سفارش این سریال پیش‌درآمد برای تولید واکنش نشان داد. در این پست مارتین جزئیات مختلفی از این سریال جدید که بر پایه رمان آتش و خون (Fire & Blood) خواهد بود مشخص کرد. او همچنین اطلاعاتی نیز درمورد بخش ششم مجموعه کتاب‌های نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) ارائه داد.

مارتین در این‌باره گفت:

«انتظار دارم تا حدودی در House of the Dragon درگیر شوم. چه کسی می‌داند شاید اگر همه‌چیز خوب پیش رفت حتی بتوانم فیلم‌نامه چند قسمت را نیز بنویسم. یعنی دقیقا مثل کازی که برای چهار فصل ابتدایی سریال بازی تاج و تخت انجام دادم. اما اجازه دهید این را کاملا روشن کنم. من تا پیش از پایان و انتشار کتاب Winds of Winter بر روی هیچ فیلم‌نامه‌ای کار نمی‌کنم. زمستان هنوز در راه است و بادها اولویت من هستند. به همان اندازه نیر دوست دارم قسمتی از House of the Dragon را بنویسم.»

کتاب رقصی با اژدهایان (A Dance with Dragons) جدیدترین جلد مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش در سال ۲۰۱۱ و کمی پس از پخش فصل نخست سریال بازی تاج و تخت منتشر شد. این یعنی طرفداران برای انتشار بخش بعدی این مجموعه رمان هشت سال انتظار کشیدند.

طرفداران کتاب با شنیدن این خبر بسیار خوشحال می‌شوند. زیرا این مطلب نشان از آن دارد که کتاب بادهای زمستان به‌زودی منتشر خواهد شد. مارتین قبلا نیز در ماه آوریل خبر امیدوارکننده‌ای به طرفداران کتاب‌هایش داده بود:

«این کتاب وقتی تمام می‌شود که تمام شود. اخیرا پیشرفت خوبی در مورد آن صورت گرفته است. بنابراین منتظر باشید.»

فصل نخست سریال House of the Dragon ده قسمت خواهد داشت و در شبکه‌های HBO و HBO Max پخش خواهد شد. خالقان این سریال جرج آر. آر. مارتین و رایان کاندال هستند. کاندال همچنین به همراه میگل سپاچنیک به‌عنوان شورانر در این سریال همکاری خواهند داشت. سپاچنیک در کنار انجام وظیفه شورانر قرار است مسئولیت کارگردانی چند قسمت از بهترین و بزرگ‌ترین قسمت‌های این سریال را برعهده بگیرد. او همچنین قسمت پایلوت این مجموعه و چند قسمت آینده‌اش را کارگردانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • هر آنچه که تاکنون راجع‌به فیلم بتمن ۲۰۲۱ (The Batman) می‌دانیم
  • واکنش منتقدان به فیلم ترسناک Doctor Sleep
  • هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+تریلر رسمی سریال و تاریخ پخش آن مشخص شد)
  • بازخوردهای اولیه منتقدان به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • دانلود سریال دل قسمت ۱ [با ترافیک نیم‌بها]

نوشته قول جرج آر. آر. مارتین به طرفداران کتاب بادهای زمستانی (Winds of Winter) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا