اخبار کسب و کار

ال‌جی پتنت طراحی گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر را ثبت کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ظاهرا، سامسونگ تنها شرکتی نیست که می‌خواهد گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را عرضه کند. به تازگی، پتنت جدیدی از شرکت ال‌جی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی چنین ایده‌ای را در سر دارد. این فناوری هیجان‌انگیز، نیاز به وجود بریدگی و حاشیه‌های نمایشگر را به‌طور کلی برطرف می‌کند.

این پتنت در کره جنوبی ثبت شده و دو مدل مختلف از نمایشگر را نشان می‌دهد.

این پتنت در کره جنوبی ثبت شده و دو مدل مختلف از نمایشگر را نشان می‌دهد؛ یکی با لبه‌های تخت و دیگری با لبه‌های خمیده. اما ایده‌ی کلی یکسان است و جایگاهی برای تعبیه‌ی یک یا دو سنسور دوربین سلفی و دیگر سنسورهای رایج مانند سنسور مجاورت و نور محیط پیش‌بینی شده است. در این پتنت، جایگاه مربوط به دوربین سلفی در مرکز بخش فوقانی یا در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر قرار می‌گیرد.

البته قبل از این که هیجان‌زده شوید، باید خاطرنشان کنیم که کمپانی‌های بزرگی مانند ال‌جی همواره پتنت‌های متعددی را ثبت می‌کنند که بیشتر این ایده‌ها به گجت‌های مصرفی راه پیدا نمی‌کنند. به‌عنوان مثال هم می‌توانیم به بسیاری از پتنت‌های ثبت شده شرکت‌ها طی سال‌های گذشته اشاره کنیم که هیچوقت عملی نشده‌اند.

منبع: GSM Arena

The post ال‌جی پتنت طراحی گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر را ثبت کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا