اخبار کسب و کار

تصاویر جدیدی از سریال ویچر (The Witcher) توسط نت‌فلیکس منتشر شد

قبل از اینکه نت‌فلیکس طی جشنواره Lucca Comics & Games در ایتالیا در تاریخ ۳۱ اکتبر از سریال ویچر (The Witcher) رونمایی کند، این غول اینترنتی تصاویری از فصل نخست این مجموعه با بازی هنری کاویل منتشر کرد. برای مشاهده تصاویر جدید این سریال با تایم‌سیتی همراه باشید.

این تصاویر چیزهای زیادی را مشخص نمی‌کنند. ما در یکی از عکس‌ها دستی را می‌بینیم که نمی‌دانیم چه چیزی را آشکار می‌کند و در دو تصویر دیگر نیز کاراکتر گرالت را مشاهده می‌کنیم. این سریال با اقتباس از مجموعه رمانی به همین نام اثر آندژی ساپکوفسکی خلق شد و قرار است توسط نت‌فلیکس اواخر سال جاری منتشر شود. داستان این فیلم بر روی پرنسسی جوان به‌نام ینیفیر و یک شکارچی هیولا به نام گرالت از ریویا تمرکز دارد.

شورانر این سریال یعنی لورن اشمیت هیسریچ طی گفتگو با IGN اعلام کرد که فصل نخست سریال ویچر به جای بازی ویدیویی این فرچایز، بر روی داستان‌های کتاب ساپکوفسکی تمرکز خواهد داشت. او گفت:

«ما همه از طرفداران بزرگ کتاب‌ها هستیم. ما همچنین از طرفداران بزرگ بازی‌های ویدیویی نیز هستیم. اما این سریال تنها بر روی کتاب تمرکز خواهد داشت و این منبعی است که ما واقعا از آن الهام گرفتیم.»

اکنون تنها باید صبر کنیم و ببینیم تاریخ دقیق انتشار این سریال توسط نت‌فلیکس چه زمانی خواهد بود. نظر شما راجع‌به سریال ویچر چیست؟ آیا این سریال عملکرد خوبی از خود برجای خواهد گذاشت؟ در ادامه شاهد تصاویر جدید نت‌فلیکس از فصل نخست این سریال باشید.

تصاویر جدید سریال ویچر
تصاویر جدید سریال ویچر
تصاویر جدید سریال ویچر

بیشتر بخوانید:

  • دفاع ناتالی پورتمن از دنیای سینمایی مارول بعد از صحبت‌های مارتین اسکورسیزی
  • ۴ دلیل برای اینکه به تماشای سریال نگهبانان (Watchmen) ادامه دهید
  • فیلم روزی روزگاری در هالیوود با ۴ صحنه جدید بار دیگر در سینماها اکران می‌شود
  • تریلر دنباله فیلم Wonder Woman به زودی منتشر خواهد شد.

نوشته تصاویر جدیدی از سریال ویچر (The Witcher) توسط نت‌فلیکس منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا