اخبار کسب و کار

فیلم جوکر در مسیر ثبت رکوردی جهانی برای فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال

گویا فیلم جوکر (Joker) به کارگردانی تاد فیلیپس به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ باکس‌آفیس در بین فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال تبدیل خواهد شد. این اثر طبق پیش‌بینی کارشناسان با فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری طی هفته‌های آینده می‌تواند این رکورد را به نام خود ثبت کند. این فیلم طی سومین هفته اکرانش توانست ۱۰۷ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد و درمجموع نیز موفق شد ۷۳۷٫۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس بفروشد.

فیلم جوکر به‌دلیل بازی فوق‌العاده واکین فینیکس که نقش یک دلقک اجتماع‌ستیز را ایفا می‌کند مورد تحسین بسیاری از طرفداران قرار گرفت. فینیکس یکی از نامزدهای اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد محسوب می‌شود. این فیلم تنها نیاز است تا فیلم ددپول (Deadpool) را با فروش ۷۸۳ میلیون دلاری شکست دهد تا به پرفروش‌ترین فیلم آمریکایی با درجه سنی بزرگسال در تاریخ باکس‌آفیس تبدیل شود.

نگرانی‌های شدیدی نسبت به اکران فیلم جوکر در مناطق مختلف آمریکا و حتی جهان وجود داشت. این فیلم تحت نظارت مجاری قانونی مختلف در مناطق گوناگون به‌تصویر کشیده شد. اما خوشبختانه مردم توانستند به‌راحتی به سینماها بروند و این فیلم را بدون هیچ مشکلی تماشا کنند. درمجموع باید منتظر باشیم و ببینیم آیا جوکر می‌تواند رکورد جدیدی از خود در باکس‌آفیس‌ جهانی برجای بگذارد یا خیر؟ طبق شرایط موجود گویا این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

  • ۸٫۲ میلیون نفر در آمریکا، اِلکامینو را تماشا کرده اند
  • تارانتینو از اکران سانسور شده فیلم خود در چین ممانعت کرد
  • عصبانیت شدید جرد لتو از تولید فیلم مستقل جوکر (Joker) بدون حضور او
  • خرگوش جوجو (Jojo Rabbit): تصنیفی با چاشنی رفاقت هیتلر که تعریف چندانی نداشت
  • بهترین فیلم های ترسناک جهان [ ترسناک ترین فیلم ها از نظر بینندگان ]

نوشته فیلم جوکر در مسیر ثبت رکوردی جهانی برای فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا