اخبار کسب و کار

در The Game Awards 2018 چه گذشت؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مراسم The Game Awards 2018 امسال هم با تمام شایعه‌ها و حاشیه‌هایش آمد و رفت. قطعا حالا دیگر می‌دانید که God of War به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و موفق شد تا از رقیب سرسخت خود یعنی Red Dead Redemption 2 عبور کند. در طول مراسم جدا از اعلام برندگان جوایز، معرفی‌های جدیدی هم داشتیم. از آنجایی که این مراسم از ساعت ۵ صبح روز جمعه آغاز شد و تا سه ساعت بعد هم ادامه داشت، ممکن است نتوانسته باشید آن را به صورت کامل تماشا کنید. در این مقاله نگاهی به مهم‌ترین اتفاقات این مراسم خواهیم انداخت.

Marvel Ultimate Alliance 3: Black Order در انحصار سوییچ قرار دارد

پس از گذشت ده سال از زمان انتشار بازی قبلی، قسمت سوم Marvel Ultimate Alliance به صورت رسمی معرفی شد. Black Order توسط استودیو Team Ninja ساخته می‌شود و نینتندو هم در سال ۲۰۱۹ آن را به صورت انحصاری برای کنسول سوییچ منتشر می‌کند. این بازی از هر دو حالت تک‌نفره و چندنفره پشتیبانی می‌کند.

Far Cry New Dawn در روز ۲۶ بهمن عرضه می‌شود

وقایع Far Cry New Dawn پس از پایان قسمت پنجم مجموعه روایت می‌شود و داستان آن را ادامه می‌دهد. در این بازی هم بازی‌کنان باید با همان گروه قبلی سر و کله بزنند؛ با این تفاوت که این‌بار دوقلوها وظیفه رهبری گروه را بر عهده دارند.

بازی جدید Supergiant هم‌اکنون قابل‌ بازی است

استودیو Supergiant که از آن به عنوان سازنده Bastion و Pyre نام برده می‌شود، بازی جدید خود را با نام Hades معرفی کرد. این اثر روگ‌لایک هم‌اکنون به صورت ارلی‌اکسس روی فروشگاه مخصوص اپیک گیمز منتشر شده است.

Crash Team Racing در روز ۳۱ خرداد سال آینده منتشر می‌شود

اکتیویژن رسما از بازسازی Crash Team Racing رونمایی کرد. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ روانه بازار شود. استودیو ناتی‌داگ برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ این اثر را عرضه کرده بود.

بازی جدید استودیو ابسیدین

استودیو ابسیدین همانطور که قولش را داده بود، بازی جدید خود را با نام The Outer Worlds معرفی کرد. این اثر اول‌شخص تیراندازی مثل سایر ساخته‌های استودیو سرشار از المان‌های نقش‌آفرینی است؛ جالب است بدانید که خیلی‌ها بعد از نمایش بازی آن را « Fallout: New Vegas در فضا» می‌نامند. سال ۲۰۱۹ می‌توانیم منتظر انتشار این بازی باشیم.

استودیو Hello Games بازی The Last Campire را می‌سازد

The Last Campire یک بازی کوتاه و نسبتا مستقل از سوی سازندگان No Man’s Sky خواهد بود. این بازی در سبک ماجراجویی قرار دارد و بازی‌کنان می‌بایست برای پیشروی در داستان، معماهای مختلف را حل کنند. با توجه به به‌روزرسانی‌های No Man’s Sky و معرفی این بازی می‌توان حدس زد که استودیو Hello Games حالا دیگر حسابی روی دور افتاده.

نقشه زمستانه PUBG در راه است

نقشه جدید PUBG هم‌اکنون روی تست سرورهای نسخه کامپیوتر قابل بازی است. این نقشه همچنین وسایل نقلیه و اسلحه‌های جدید به بازی اضافه می‌کند. کنسول‌ها در ماه ژانویه این نقشه را دریافت خواهند کرد.

معرفی بازی جدید استودیو Wildcard

استودیو Wildcard، سازنده بازی Ark، از بازی جدید خود با نام Atlas رونمایی کرد. این اثر MMO قرار است اژدها و دزدان دریایی را در مقابل یکدیگر قرار دهد. گفته می‌شود وسعت بازی چندین برابر بیشتر از Ark خواهد بود. سال آینده می‌توانید این اثر را روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس تجربه کنید.

بازی Ashen هم‌اکنون عرضه شده

بازی Ashen که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ از آن شنیدیم، هم‌اکنون روی ایکس‌باکس و کامپیوتر در درسترس قرار دارد.

اولین نمایش Dragon Age 4

با اینکه تیزر منتشر شده بسیار کوتاه بود، اما با توجه به گزارش کاربران قسمت بعدی این مجموعه حتما ارتباطاتی با شخصیت Solas خواهد داشت. بایور همچنین اعلام کرد که می‌خواهد مهارت قصه‌گوییش را به سطح بالاتری برساند.

بازی جدید Stranger Things

بازی Stranger Things 3 به صورت رسمی و توسط برادران دافر معرفی شد. گفته می‌شود که این بازی اتفاقات فصل سوم سریال را به نمایش خواهد گذاشت.

انتشار Mortal Kombat 11 در آینده‌ای نزدیک

اد بون به منظور معرفی بهترین بازی ورزشی/مسابقه‌ای روی سن آمد، ولی به جای پخش ویدیو نامزدها، با تریلری از Mortal Kombat 11 روبه‌رو شدیم. خوشخبتانه بازی همچنان مثل قبل از نظر خشونت هیچ چیزی کم ندارد. این بازی در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ عرضه می‌شود.

شخصیت اصلی پرسونا ۵ به Smash می‌آید

شخصیت «جوکر» از بازی Persona 5 به Super Smash Brothers Ultimate می‌آید. این بازی قرار است پنج عدد کاراکتر پک داشته باشد که شخصیت جوکر اولین پک آن محسوب می‌شود.

آنچه که خواندیم خلاصه‌ای از مهم‌ترین معرفی‌های این مراسم بود. گفتنی است که پیش از شروع مراسم اصلی هم یکسری بازی مثل Sayonara Wild Hearts و Journey to the Savage Planet معرفی شدند. همچنین نسخه کنسولی The Stanley Parable هم به صورت رسمی تایید شد. در ادامه تریلری از بازی‌های Psychonauts 2 و Rage 2 دیدیم. در تریلر Rage 2 جدا از به نمایش گذاشتن خود بازی، تاریخ انتشار آن هم مشخص شد. این اثر در ۲۴ اردیبهشت سال آینده روانه بازار می‌شود. در آخر هم می‌توان به بازی جدید سازندگان Abzu اشاره کرد که با نام The Pathless شناخته می‌شود و حال و هوای مشابهی با ساخته‌های قبلی استودیو سازنده دارد. بازی Dauntless هم سال آینده به کنسول‌ها می‌آید.

دانلود

  • mp4

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post در The Game Awards 2018 چه گذشت؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا