اخبار کسب و کار

سه بازیگر جدید به سریال The Stand پیوستند

مدتی پیش بود که کمپانی CBS All Access خبر ساخت سریالی اقتباسی از رمان های استفن کینگ ، بنام The Stand “ایستادگی” را داد و لیستی از بازیگران نام آشنا در تیم ساخت این سریال معرفی شد. اکنون سه بازیگر دیگر نیز به این سریال پیوستند.

کاترین مک‌نامارا (بازیگر سریال Shadowhunters و Arrow) ، ایون بیلی (بازیگر سریال Band of Brothers و Once Upon a Time) و همیش لینک‌لیتر (بازیگر سریال Legion و Tell Me Your Secrets) کسانی هستند که به این سریال پیوستند.

کاترین مک‌نامارا ، نقش دختری اهل شهری کوچک که شخصیتی ناآرام و وحشی دارد را بازی میکند. ایون بیلی نقش تد ویزک که از بازماندگان دوره اپیدمی بیماری و عضو گروهی ناشناس است و همیش لینک‌لیترنقش سرهنگ ارتشی را که متخصص بیماری های واگیر دار است را ایفا می کنند.

از دیگر بازیگران این سریال میتوان به همبازی الکساندر اسکارشگرد (بازیگر سریال Big Little Lies)، ووپی گلدبرگ (بازیگر فیلم Nobody’s Fool)، جووان آدپو (بازیگر فیلم Overlord)، اوون تیگ (بازیگر فیلم It)، برد ویلیام هنک (بازیگر سریال Orange is the New Black)، دنیل سانجاتا (بازیگر سریال Rescue Me)، رگ کینر (بازیگر فیلم As Good as It Gets)، اودسا یانگ (بازیگر فیلم Assassination Nation)، جیمز مارسدن (بازیگر سریال محبوب Westworld)، امبر هرد (بازیگر فیلم ابرقهرمانی Aquaman) و نت وولف (بازیگر فیلم‌های The Fault In Our Stars و Stuck in Love) اشاره کرد.

تعداد 10 قسمت برای این مینی سریال در نظر گرفته شده که نویسندگی آن را جاش بون که قبلا سابقه ی کارگردانی فیلم های The Fault In Our Stars (خطای ستارگان بخت ما) و New Mutants (جهش یافته های جدید) را داشته و همچنین بن کاول برعهده دارند. گفته شده قسمت آخر این مینی سریال رو خود استفن کینگ نوشته و در آن قسمت شاهد وقایعی خواهیم بود که در خود رمان نیامده است.

داستان این سریال در مورد انتشار سهوی ویروسی خطرناک است که جان 99 درصد از مردم کره ی زمین را می گیرد و عده ی محدودی از آن جان سالم به در می برند.

سریال The Stand در10 قسمت توسط سرویس استریم All Access شبکه CBS پخش خواهد شد

نوشته سه بازیگر جدید به سریال The Stand پیوستند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا