اخبار کسب و کار

فصل سوم سریال American Gods در حال تولید می‌باشد

فصل سوم سریال American Gods به گفته‌ی شبکه‌ی خاص و محبوب استارز در حال تولید می‌باشد با تایم سیتی برای بررسی اطاعات فاش شده از فصل سوم این سریال همراه باشید.

با توجه به تغییراتی که در شورانر‌های (کسی که اغلب وظیفه تهیه کنندگی اجرایی و سرپرست نویسندگان را بر عهده دارد) سریال داده شده است و البته تیم بزرگی از بازیگران که در فصل سوم به این پروژه خواهند پیوست باید منتظر یک تغییر جدی در روند این اثر باشیم هر چند که استارز نشان داده که به منتقدین گوش نمی‌دهد و راه خود را می‌رود. این شورانر جدید چارلز ایگلی نام دارد که از افراد باسابقه در هالیوود است و در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی چون Dark Angel (فرشتهٔ تاریکی) و Murder One (قتل درجه یک) همکاری کرده است. طبق اطلاعات تازه منتشر شده از فصل سوم سریال American gods احتمالا این فصل در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد.

این شبکه کابلی اذعان کرده است که دومینیک جکسون و اریک جانسون پوز به ترتیب برای نقش های مکرر به عنوان میس ورلد (Ms.World) و چاد ملیگان به کار گرفته شده اند. در فصل آینده ستاره های جدید مهمان از جمله: مریلین مانسون به عنوان یوهان ونگرن ، و هریزن گواردیولا در نقش اوشون با اشلی رئیسی به طور منظم وارد این سریال فانتزی و جذاب می‌شوند. برلی دنر ، برنده امی (Huff) نیز در نقش مهمان بازیگر نقش دیمتر، که سابقه یک رابطه عاشقانه حل نشده ای با آقای چهارشنبه (ایان مک‌شین)، را دارد نیز در این قسمت حضور خواهد داشت. در این بین الهه یونانی ظاهر می شود ، اما خدای قدیمی باید تلاش کند تا طلسم ذهنی او را بشکند. زیرا به کمک او برای جنگ آینده احتیاج دارد.

در سریال خدایان آمریکایی ریکی ویتل (100 نفر ، آستینلند) را به عنوان شدو مون ، ایان مک شین به عنوان آقای چهارشنبه ، امیلی براونینگ به عنوان لورا مون و پابلو شبربررا به عنوان دیوانه سوئینی معرفی می کنند. اعضای بازیگران دیگر عبارتند از:بروس لانگلی در نقش تکنیکال بوی ، کریسپین گلاور(بازگشت به آینده) به عنوان آقای جهان ، و اورلاندو جونز (مادیبا ، خواب آلود) به عنوان آقای نانسی در این سریال حضور دارند.

سریال American Gods بر اساس رمانی ۴۶۵ صفحه‌ای با همین عنوان و نوشته نیل گیمن ساخته شده است. برخلاف فصل ابتدایی، در مورد فصل دوم اوضاع فرق می‌کرد و گیمن خود نقش پررنگی در پروژه داشت.

فصل دو این سریال در مارچ 2019 منتشر شده است است ، بنابراین به نظر می رسد که فصل سوم را تا سال 2020 نخواهیم دید. آمازون هنوز تاریخ مشخصی را تأیید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

  • فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد
  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.
  • جزئیات کامل فیلم تام هنکس به نام A Beautiful Day in the Neighborhood[تریلر+پوستر]
  • اولین تریلر فیلم Earthquake Bird با بازی آلیسیا ویکاندر منتشر شد
  • فیلم فرعی جان ویک (John Wick) اشتباه وحشتناکی را مرتکب شده است

نوشته فصل سوم سریال American Gods در حال تولید می‌باشد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا