اخبار کسب و کار

جزئیات کامل فیلم تام هنکس به نام A Beautiful Day in the Neighborhood[تریلر+پوستر]

طی ماه‌های اخیر سونی پیکچرز تصاویر مختلف و یک تریلر از فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood را به اشتراک گذاشت تا باز هم شاهد حضور زیبای تام هنکس در یک فیلم درام باشیم.

این فیلم براساس برنامه‌ای واقعی به نام Mister Rogers’ Neighborhood (محله آقای راجرز) ساخته خواهد شد و تام هنکس نقش فرد مکفیلی راجرز ملقب به آقای راجرز مجری معروف تلویزیون را بازی خواهد کرد. این فیلم به دوستی واقعی بین فرد راجرز و تام جوناد می‌پردازد. تام جوناد یکی از روزنامه نگاران معروف است که از او خواسته می‌شود که زندگینامه فرد راجرز را به رشته تحریر درآورد ولی او علاقه‌ای به این کار ندارد تا اینکه با نزدیک شدن به آقای راجرز به شخصیت او علاقه مند می‌شود و بعدها خودش اعتراف می‌کند که تمام داستان کاملا با واقعیت مطاقبت نداشته است.

روزی زیبا در محله یکی از آثار زیبا با ژانر زندیگینامه‌ای امسال سینماست کعه در ادامه با دیدن تریلر آن متوجه موضوع و نحوه زندگی راجرز و برنامه محبوبش می‌شوید. با یکدیگر به تماشای تریلر می‌نشینیم:

به غیر از تام هنکس و متیو ریس بازیگرانی مشهوری به نام‌های انریکو کولانتونی، ماریان پلانکت، تامی بلانچارد، وندی مکه‌نا، سکینه جعفری، کارمن کوزاک، سوزان کلیچی واتسون، کریس کوپر، نوآ هارپستر و مدی کرنمن در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood حضور دارند و لیست ستارگان این فیلم را تکمیل می‌کنند. ماریل هلر کارگردانی این فیم را برعهده دارد، هلر را با فیلم‌هایی همچون The Diary of a Teenage Girl (خاطرات یک دختر نوجوان) ، A Walk Among the Tombstones (قدم زدن میان قبرها) و فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)،می‌شناسیم.

نوشتن فیلمنامه‌ٔ این پروژه را میکا فیتزرمن بلو نویسنده فیلم‌های Maleficent: Mistress of Evil (مالفیسنت: سردسته اهریمنان) ، Magic Camp (جادوی کمپ) و همچنین نوآه هارپستر نویسنده سریال‌های One Mississippi و For All Mankind بر عهده دارند و این فیلمنامه براساس مقاله‌ای با عنوان Can You Say… Hero که به وسیه تام جوناد نوشته شده است به رشته تحریر درآمده است. باتوجه به شواهد فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood یک درام به شدت احساسی خواهد بود.

همچنین چندی پیش طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده بود، تام هنکس برای بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم لایو اکشن Pinocchio (پینوکیو) ساخته کمپانیوالت دیزنیبه احتمال فراوان حضور خواهد داشت. در حال حاضر این مذاکرات مراحل اولیه خود را سپری می‌کند و اطاعات دقیقی درمورد بازیگران دیگر و تاریخ اکران این فیلم لایو-اکشن در دسترس نیست.

فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ معادل با 1 آذر 1398 برنامه‌های خود را تنظیم کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد
  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.
  • تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید]
  • سریال فوق لیسانسه ها آبان ماه به تلویزیون برمی‌گردد[+تریلر]
  • اولین پوستر 25امین فیلم باند منتشر شد

نوشته جزئیات کامل فیلم تام هنکس به نام A Beautiful Day in the Neighborhood[تریلر+پوستر] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا