اخبار کسب و کار

بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها کمیک کان نیویورک 2019 (New York Comic Con 2019)

مراسم کمیک کان نیویوک سال 2019 برگزار شد و طی آن‌ها فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به طرفداران فیلم و سریال معرفی شد. در این مراسم اعلام گردید که سریال THE WALKING DEAD برای فصل یازدهم تمدید و همچنین اطلاعات تازه‌ای از جدیدترین سریال شبکه HBO یعنی نگهبانان (Watchmen) منتشر شد. در ادامه با تایم‌سیتی همراه باشید تا به بهترین عناوین معرفی شده در کمیک کان نیویورک سال 2019 پی ببرید.

نگهبانان (WATCHMEN)

تهیه‌کننده اجرایی دیمون لیندلوف (خالق سریال‌های Lost و The Leftovers) طی مراسم کمیک کان نیویورک از نخستین قسمت سریال جدید شبکه HBO یعنی سریال نگهبانان (Watchmen) رونمایی کرد و باعث شد تا ما پی ببریم ایده واقعی این سریال دنباله که با اقتباس از کمیکی به همین نام تولید شد به چه صورت است.

قسمت اول سریال بیشتر شخصیت آنجلا آبراهام (Angela Abraham) را معرفی می‌کند که یک پلیس سابق است و حالا به دنبال حل کردن جرم و جنایت‌ها با استفاده از یک ماسک است، او همچنین یک مادر است و چندین دوست دارد، از این جا باید دید که سریال چطور پیش می‌رود چراکه در همین قسمت چندین تهدید مختلف معرفی شدند ولی بعضی از شخصیت‌های مهم و کلیدی داستان را حتی یکبار هم ندیدیم پس باید منتظر پخش شدن سریال و تماشای قسمت‌های آینده آن باشیم.

مرد آزاد (Free Guy)

در فیلم مرد آزاد (Free Guy) رایان رینولدز نقش یک کارمند بانک پریشان‌احوال را ایفا می‌کند که به‌آرامی متوجه می‌شود چه چیزی در زندگی‌اش اشتباه است. در کنار رایان رینولدز، ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به این افراد اشاره کرد: جودی کامر، جو کری، اوتکارش آمبودکار و تایکا وایتیتی. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد نیز برعهده شاون لوی قرار دارد. این فیلم در تاریخ 3 جولای 2020 (13 تیر 1399) اکران می‌شود.

1917

کارگردان برنده جایزه اسکار سم مندس و کارگردان فیلم‌هایی چون اسکای‌فال (Skyfall)، اسپکتر (Spectre) و زیبای آمریکایی (American Beauty) در فیلم 1917 دیدگاه منحصربه‌فرد خود راجع‌به حماسه جنگ جهانی اول را به‌تصویر کشید. طی اوج جنگ جهانی اول به دو سرباز بریتانیایی جوان به نام‌های اسکافیلد (با بازی جرج مکای) و بلیک (با بازی دین-چارلز مکای) ماموریتی به‌ظاهر غیرممکن سپرده می‌شود.

انجام این ماموریت غیرممکن برای مندس و دست‌اندرکاران این فیلم نیز صدق می‌کند. زیرا فیلم 1917 یک اثر جنگی بزرگ است که آن‌ها برای تولید آن مشقت‌های زیادی را تحمل کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند عبارت‌اند از: جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ و ریچارد مدن.

پیشتازان فضا: پیکارد (Star Trek: Picard)

طی مراسم کمیک کان نیویورک تریلر جدیدی از سریال پیشتازان فضا: پیکارد (Star Trek: Picard) منتشر شد. در همین مراسم نیز فرصتی برای پاتریک استوارت فراهم شد تا این بازیگر بتواند راجع‌به بازگشتش به نقش جین-لوک پیکارد صحبت‌هایی را انجام دهد. در این سریال بازیگرانی چون سانتیاگو کابررا، آکیوا گلدسمن، جیمز داف، الکس کورتزمن، هیتر کادین و ترور روث به ایفای نقش پرداختند.

مردگان متحرک (The Walking Dead)

در پنل کمیک کان سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) ما شاهد اتفاقات سورپرایزکننده زیادی بودیم. طی این مراسم اعلام شد این سریال برای فصل یازدهم تمدید می‌شود. همچنین مشخص گردید کاراکتر مگی (با بازی لورن کوهن) بعد از یک فصل و نیم غیبت بار دیگر به این مجموعه بازمی‌گردد. همچنین دانای گوریرا در این بخش رسما از دنیای مردگان متحرک خداحافظی و اعلام کرد ماجراجویی‌های او در این سریال به‌اتمام رسیده است. مهم‌ترین بازیگرانی که در فصل دهم این مجموعه حضور دارند عبارت‌‌اند از: نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول.

کامالا خان در بازی انتقام‌جویان مارول

طی مراسم کمیک کان نیویورک اعلام شد که شخصیت اصلی بازی انتقام‌جویان (که با همکاری مارول و اسکوئر انیکس تولید می‌شود.) یک نوجوان نویسنده داستان‌های تخیلی اهل نیوجرسی به نام کامالا خان خواهد بود. با قرار دادن یکی از قدتمندترین ابرقهرمانان تاریخ کمیک در راس این بازی بدون شک بازی انتقام‌جویان هیجان تازه و وصف‌ناپذیری را برای طرفداران مارول به ارمغان می‌‌آرود.

کینگزمن (The King’s man)

در فیلم اکشن کینگزمن (The King’s man) یک مرد (با بازی رالف فاینز) و شاگردش (با بازی هریس دیکینسون) باید بر علیه زمان عمل کنند تا آن را متوقف کنند. این فیلم که به کارگردانی متیو وان تولید شد درواقع یک پیش‌درآمد از مجموعه فیلم‌های کینگزمن محسوب می‌شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به این افراد اشاره کرد: دانیل برول، لیام نیسون، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون و تام هولندر.

کمپانی Sideshow Collectibles: سریال ماندالورین (The Mandalorian)

کمپانی Sideshow Collectibles نیز تولیدات زیادی روی صحنه داشت که یکی از جالب‌ترین آن‌ها سریال ماندالورین (The Mandalorian) بود. این کمپانی در این مراسم توضیحاتی نیز راجع‌به فیلم‌های Rise of Skywalker، X-Men و همچنین ابرقهرمانان دی سی ارائه داد.

لحظه مورد علاقه شما در مراسم کمیک کان نیویورک سال 2019 چه بود؟ آیا این مراسم توانست به‌اندازه کافی انتظارات شما را برآورده کند؟

بیشتر بخوانید:

  • سریال فوق لیسانسه ها آبان ماه به تلویزیون برمی‌گردد[+تریلر]
  • مدیر عامل شرکت دیزنی مشخص کرد که چگونه تام هالند باعث حفظ مرد عنکبوتی در مارول شد
  • نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم The Dragon Prince را مشخص کرده است.
  • تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید]

نوشته بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها کمیک کان نیویورک 2019 (New York Comic Con 2019) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا