اخبار کسب و کار

فیلم‌برداری فیلم Assassin’s Creed به پایان رسید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

براساس اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری فیلم «فرقه‌ی اساسین» ( Assassin’s Creed ) به پایان رسیده است.

فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۱۱ آذر سال ۹۵ اکران می‌شود.

این فیلم براساس مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» که به صورت سالانه توسط شرکت بازی‌سازی «یوبی‌سافت» (Ubisoft) عرضه می‌شود، ساخته شده است. در این فیلم «مایکل فاسبندر» (Michael Fassbender) که در فیلم‌های Inglourious Basterds و Steve Jobs بازی کرده حضور دارد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که فیلم فرقه‌ی اساسین برای فاسبندر بسیار هیجان‌انگیز بوده است.

خبر به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری این فیلم در صفحه‌ی توییتر آن اعلام شده و گفته شده که تنها چند صحنه‌ی دیگر از فیلم باقی‌مانده که بازیگران آن را در صفحه‌های سبز بازی می‌کنند. هم اکنون کارهای ویرایش فیلم آغاز شده و قرار است در تاریخ ۱۱ آذر ماه سال ۹۵ (یک دسامبر ۲۰۱۶) اکران شود.

در گذشته هم تصاویری از این فیلم به بیرون درز کرده بود که فاسبندر را در نقش یک اساسین نشان می‌داد. فیلم Assassin’s Creed توسط «جاستین کورزل» (Justin Kurzel) که فیلم Macbeth را با حضور فاسبندر تولید کرده، ساخته شده است. همچنین «ماریون کوتیلارد» (Marion Cotillard) و «جرمی آیرون» (Jeremy Iron) هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مایکل فاسبندر در لباس یک اساسین

شرکت یوبی‌سافت تصمیم گرفته شش فیلم از بازی‌های مطرح خودش تولید کند. به نظر می‌رسد که در آینده فیلم‌های FarCry، Rabbids، Watch Dogs، Splinter Cell و Ghost Recon هم ساخته شوند. در تمام این فیلم‌ها نام بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت که Ubisoft Motion Pictures نام دارد، دیده خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

The post فیلم‌برداری فیلم Assassin’s Creed به پایان رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا