اخبار کسب و کار

اپل تاریخ عرضه فیلم The Banker در سینماها را مشخص کرده است.

این فیلم با بازی آنتونی مکی و سامویل ال جکسون قرار است در دسامبر به روی پرده‌های سینما برود تا اپل بتواند اولین نامزدی خود در فصل جوایز را ببیند.

فیلم The Banker قرار است داستان واقعی دو تاجر آفریقایی آمریکایی به نام برنارد گرت با بازی آنتونی مکی و جو موریس با بازی جکسون را در دهه 50 میلادی روایت میکند که این دو در تلاشند تا در عصری پر از محدودیت‌های نژادی با یک سرمایه‌گذاری غیرقانونی پول زیادی را به جیب بزنند اما وقتی به سرمایه فراوانی میرسند خطر لو رفتن آن ها به شدت بالا میرود و باید دید برای فرار چکار خواهند کرد.

جکسون و مکی بعد از همکاری در فیلم‌های مارول دوباره با یکدیگر در تاریخ 6 دسامبر به روی پرده‌های سینما میروند و در ژانویه نیز این فیلم بر روی سرویس استریم Apple TV قرار خواهد گرفت. همانطور که مشخص شده است اپل رویه سرویس نتفلیکس را پیش گرفته است و برای اینکه شانسی در فصل جوایز داشته باشد، فیلم‌های خود را برای مدت محدود و کوتاهی به روی پرده‌های سینما میبرد.

چندی پیش بود که اپل طی کنفرانسی سرویس Apple TV معرفی کرد و طی این مراسم سریال‌ها و فیلم‌های پرستاره‌ای را نیز به نمایش درآورد که میتوان به سریال Morning Show با بازی استیو کارل و جنیفر انیستون اشاره کرد. به نظر شما اپل میتواند در این زمینه فیلم و سریال هم موفق عمل کند؟

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس]
  • تریلر جدید انیمیشن جاسوسان نامحسوس منتشر شد (Spies in Disguise)
  • نظر جالب کیانو ریوز در مورد فیلمنامه ماتریکس 4
  • اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم

نوشته اپل تاریخ عرضه فیلم The Banker در سینماها را مشخص کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا