اخبار کسب و کار

دبورا چو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را به عهده گرفت

کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi به دبورا چو سپرده شد کارگردانی که در سال‌های اخیر در چندین سریال محبوب حضور داشته است از اسامی این سریال‌ها می‌توان بهAmerican Gods ،Snowfall،Better Call Saul Jessica Jones و اسامی بسیاری دیگر از سریال‌های محبوب شبکه‌های پر طرفدار پخش فیلم و سریال اشاره کرد هنوز اطلاعات کاملی در مورد نحوه این همکاری به گوش نمی‌رسد ولی با توجه به سابقه این کارگردان احتمالا کارگردانی چند قسمت انگشت‌شمار را برعهده خواهد داشت مگر اینکه سازندگان این مجموعه تصمیم غیر منتظره‌ای را در این مورد بگیرند. جالب است بدانید که این کارگردان وظیفه کارگردانی دو قسمت از سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را نیز بر عهده دارد.

کاتلین کندی رییس لوکاس فیلم در مورد انتخاب کارگردان و نحوه ساخت آن اینگونه اظهار نظر کرد:

ما در این پروژه می خواستیم مدیری را انتخاب کنیم که بتواند هم عزم آرام و هم عرفانی غنی از «ابی وان» را به گونه ای بسیار خیره‌کننده به نمایش بگذارد و به راحتی حماسه جنگ ستارگان را ارتقا ببخشد. با توجه به کار خارق العاده او در ساخت و رشد دادن شخصیت های ما در سریال The Mandalorian ، من کاملاً مطمئن هستم که دبورا شخص مناسبی برای کارگردانی و روایت این داستان جذاب است.

کاتلین کندی همچنین قبل از این مصاحبه تایید کرده بود که فیلمنامه این سریال به طور کامل تکمیل شده است و آن‌ها با بیشترین سرعت ممکن به دنبال فراهم کردن امکانات و روند تولید این سریال هستند تا در سال 2020 شاهد شروع فیلمبرداری این سریال از دنیای جنگ ستارگان باشیم. داستان سریال Obi-Wan Kenobi چند سال بعد از دوئل اوبی وان کنبوی و آناکین اسکای‌واکر پیگیری خواهد شد. اطلاعات چندانی هنور در مورد خط داستانی فیلم در دسترس قرار نگرفته است.این سریال توسط حسین امینی (نویسنده بیگانه و درایو) نوشته خواهد شد. چو ، امینی و مک گرگور به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در کنار کتلین کندی ، تریسی سیوارد و جان سوارتز (Rogue One: A Star Wars Story) حضور خواهند داشت. جیسون مک گاتلین هم به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

طی ماه‌های گذشته کمپانی لوکاس فیلم خبر ساخت سومین سریال از دنیای «جنگ ستارگان» ( Star wars )Star wars را تایید کرد این اخبار در حالی بسیار برای طرفداران این مجموعه جذاب شد که شاهد بازگشت ایوان مک گرگور به این سریال بودیم که قطعا این سریال لایو-اکشن که پیرامون شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته می‌شود را برای طرفداران این مجموعه بسیار مورد انتظار تر می‌کند. مک گرگور دو دهه پیش نقش اوبی-وان را برای سه گانه پیروزی جنگ ستارگان به عهده داشت و حالا با تمایل خود دوباره به این مجموعه بازگشته است.

دو سال پیش قرار بود استفان دالدری برای کارگردانی یک فیلم مستقل برای شخصیت Obi-Wan کار خود را آغاز کند ولی متأسفانه ، عملکرد دلسرد کننده گیشه Solo: A Star Wars Story همه فیلم های Spinoff را که در برنامه این مجموعه بزرگ بود را به حالت تعلیق درآورد.

حق پخش این سریال بر عهده سرویس استریم دیزنی پلاس می‌باشد. سرویسی که سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را هم در آغاز شروع کار خود به نمایش می‌گذارد با وارد شدن این استریم در تاریخ ۱۲ نوامبر (21 آبان ماه) امسال شاهد یک رقابت بسیار سنگین بین شبکه‌های ساخت سریال هستیم و قدرت دیزنی هم در این راه قطعا شروع ساخت سریال‌های بسیار جذاب و پر هزینه است که طرفداران صنعت سینما را بسیار خوشحال می‌کند.احتمالا شاهد پخش این سریال در سال 2021 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش منتقدان به فیلم The Irishman در فستیوال نیویورک
  • تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس]
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]
  • تاریخ انتشار فیلم Black Widow (+ جزئیات کامل)
  • تاریخ اکران فیلم «اره» 9 +[جزئیات]

نوشته دبورا چو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را به عهده گرفت اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا