اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم The Assent، ترسناک‌ترین‌های 2019

تاریخ اکران فیلم The Assent که انتظار می‌رود جزو فیلم‌های خوب ترسناک در سال 2019 باشد مشخص شد هم‌چنین به تازگی تریلری از این اثر سینمایی منتشر شده است که شما همراهان تایم سیتی می‌توانید در انتهای این مطلب آن را مشاهده نمایید.

فیلم The Assent به کارگردانی Pearry Reginald Teo ساخته و نویسندگی آن بر عهده‌ی Pearry Reginald Teo قرار داده شده است.

این فیلم که محصول کشور آمریکاست داستان یک پدر جوان و پسرش است که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند ولی در خانه‌ی آن‌ها اتفاقاتی عجیب و ماورایی به وقوع می‌پیوندد که پسر این خانواده تحت تاثیر شدید آن قرار می‌گیرد.

از جمله بازیگرانی که در فیلم ترسناک The Assent به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به Robert Kazinsky، Peter Jason، Hannah Ward ،Caden Dragomer، Hannah Ward ، Douglas Spain ، Eileen Dietz و…. اشاره داشت.

Pearry Reginald Teo به عنوان کارگردان The Assent پیش از این فیلم‌هایی هم‌چون Dracula: The Dark Prince، فیلم نفرین زیبای خفته و فیلم The Gene Generation را ساخته است و کارنامه‌ی کاری او تنها به کارگردانی ختم نمی‌شود.

Teo در طول سال‌های فعالیت خود در حرفه‌ی نویسندگی نیز مشغول بوده است و در نویسندگی آثاری هم‌چون فیلم Ghosthunters، فیلم نفرین زیبای خفته، فیلم Necromentia و فیلم The Gene Generation همکاری داشته است.

روز دقیق اکران این فیلم ترسناک سینمایی مشخص نشده است اما طبق اعلام عوامل سازنده آن The Assent در ماه اکتبر 2019 مصادف با آبان ماه 1398 به اکران در خواهد آمد.

تریلر

بیشتر بخوانید:

  • فیلم ترسناک جدید جیمز وان: Malignant شروع فیلمبرداری و مراحل تولید
  • تاریخ اکران فیلم کینه 4 – 2020 [تریلر و جزئیات]
  • اخبار هفتگی تایم سیتی قسمت 1: از برترین فیلم‌های قرن 21 تا برندگان جشنواره امی
  • دانلود سریال مانکن قسمت 6 ششم با لینک مستقیم

نوشته تاریخ اکران فیلم The Assent، ترسناک‌ترین‌های 2019 اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا