اخبار کسب و کار

همه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های دیزنی پلاس (برنامه‌های شبکه دیزنی)

برنامه‌های پخش آنلاین مارول، جنگ ستارگان، پیکسار و دیزنی کلاسیک برای شبکه‌ی دیزنی پلاس مشخص شدند.

شبکه‌ی پخش آنلاین کمپانی دیزنی به نام «دیزنی پلاس» (Disney Plus) حدود دو ماه دیگر کار خودش را آغاز می‌کند و با وجود اینکه آرشیو آثار قدیمی دیزنی بسیار بزرگ است_همه‌ی انیمیشن‌های نوستالژیک قدیمی، تمام تولیدات پیکسار، همه‌ی فیلم‌های جنگ ستارگان و بسیاری دیگر_با این وجود سرویس دیزنی پلاس فیلم‌ها و سریال‌های اورجینال خودش را هم خواهد داشت تا با سرویس‌هایی مثل Netflix یا HBO Max رقابت کند، در مراسم «D23 2019» که پیرامون محصولات دیزنی برگزار می‌شود با فیلم‌ها و سریال‌هایی که در گذشته معرفی شده بودند بیشتر آشنا شدیم به اضافه‌ی چندین عنوان کاملا جدید.

از نوستالژی‌های قدیمی تا داستان‌های کاملا جدید، از فیلم‌های سینمایی تا سریال‌های جذاب با دنیای سینمای بزرگتر از همیشه، این هم هر سریال و فیلم مهمی که در مراسم D23 2019 از دیزنی معرفی شد.

سریال جدید لیزی مک گوایر با بازی هیلاری داف

لیزی مک گوایر یک فیلم کمدی، رمانتیک و موزیکال بود که در سال 2003 منتشر شد و حال قرار است به عنوان یک سریال به شبکه‌ی دیزنی پلاس برگردد.

این بار هم هیلاری داف به عنوان لیزی مک گوایر بازخواهد گشت ولی اینبار او در دوران 30 سالگی خود قرار دارد و سعی می‌کند زندگی خود را در این سن درک کند، او به عنوان شاگرد طراح دکور فعالیت می‌کند، یک آپارتمان در بروکلین دارد و نامزدش صاحب یک رستوران در سوهو است.

هیلاری داف در کنار کارگردان این اثر یعنی کنی اورتگا ایستاده بود گفت: “لیزی یک بزرگ سال است. او بزرگتر شده، داناتر شده و مخارج خیلی سنگین تری داره. او کار رویایی خودش رو پیدا کرده و تقریبا زندگی کاملی برای خودش داره” همچنین نسخه‌ی خیالی لیزی که حالت کارتونی دارد هم همانطور دلواپس و دست پاچه بازخواهد گشت.

فینیس و فرب برای یک فیلم سینمایی بازخواهند گشت

Phineas and Ferb

«فینیس و فرب» (Phineas and Ferb) نام یک مجموعه تلویزیونی پویانمایی کمدی آمریکایی است که داستان‌های فینیس فلین و برادر ناتنی‌اش فرب فلچر را بازگو می‌کند. این مجموعه بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ پخش می‌شد.

این قسمت فنیس و فرب: کندیس در مقابل جهان نام دارد، کندیس فلین خواهر فینیس است که توسط فضایی‌ها زندانی شده و برادرانش برای نجات او دست به کار می‌شوند، موسیقی فیلم جدید است ولی شخصیت‌ها همان شخصیت‌های گیج و حواس پرت قدیمی هستند.

اسپین آف انیمیشن داستان اسباب بازی به «نام فورکی یک سوال می‌پرسد» (Forky Asks A Question)

نام فورکی یک سوال می‌پرسد

فورکی نام شخصیت جدیدی در داستان اسباب بازی 4 است که به شدت محبوب شده و دیزنی قصد دارد یک انیمیشن سریالی با محوریت این شخصیت به نام «فورکی یک سوال می‌پرسد» را در شبکه‌ی دیزنی پلاس به نمایش بگذارد، دیزنی اولین قسمت از سریال را که فورکی از «هَم» (خوکِ قُلکی در داستان اسباب بازی) می‌پرسد «پول چیست؟» معرفی کرد، هَم در نهایت پاسخ می‌دهد که پول قطعا چیز خیلی مهمی است و فورکی پاسخ می‌دهد: “پول نمی‌تواند به اندازه‌ی زمان‌هایی که با دوستانی مثل تو وقت می‌گذرانم شگفت انگیز باشد”.

فورکی سوال می‌پرسد 2 نوامبر 2019 معادل با شنبه 11 آبان 1398 آماده‌ی تماشا در دیزنی پلاس خواهد بود.

«هیولاها سر کار» دقیقا بعد از کارخانه‌ی هیولاها اتفاق می‌افتد

هیولاها سر کار

بعد از فارق‌التحصیل شدن از دانشگاه آماده‌ی ورود به دنیای واقعی شده‌اند، هیولاهایی به نام تایلر و مایلی شخصیت‌های جدید این انیمیشن هستند که به تازگی از دانشگاه فارق‌التحصیل شده‌اند.

داستان «هیولاها سر کار» دقیقا در زمانی قرار دارد که کارخانه هیولاها تصمیم گرفت بجای ترساندن از شاد کردن برای تولید انرژی استفاده کند و حال هیولاها زمانی وارد بازار کار می‌شوند که تمام مدت برای ترساندن آموزش دیده‌اند ولی در محیط کار باید شاد کردن را یاد بگیرند یک اشاره‌ی فوق‌العاده جذاب به فاصله‌ی محیط درس و محیط کار که در همه‌ی کشورهای دنیا دامن گیر حوزه‌ی آموزش است.

سریال «چه می‌شد اگر؟» (?…What if)

مارول در D23 2019 اولین پیش نمایش از انیمیشن سریالی جدید خود با نام «چه می‌شد اگر؟» را به نمایش گذاشت، کوین فیج روی صحنه آمد و تایید کرد که: “تقریبا همه‌ی بازیگران دنیای مارول” در این انیمیشن کار صداپیشگی شخصیت خود را به عهده خواهند داشت.

به نظر می‌رسد این سری انیمیشن جدید از مارول قرار است اتفاقاتی را بررسی کند که به هیچ عنوان در دنیای اصلی مارول اتفاق نمی‌افتاد، در واقع این سریال به واقعیت‌های دیگر در رشته‌های زمانی موازی سر می‌زند و مثلا بررسی می‌کند که اگر در دنیایی کاپیتان آمریکا یک زامبی می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد یا اگر تی چالا یکی از اعضای گروه نگهبانان کهشکشان بود چطور!

سریال Loki

Loki

«لوکی» نام پروژه دیگری است که در معرفی فاز چهارم برنامه‌های استودیو مارول به آن اشاره شد و از قرار معلوم در بهار ۲۰۲۱ قرار است نمایش داده شود. «لوکی» سریالی است که ارتباط مستقیمی با «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» دارد و به اتفاق‌هایی که پس از این آخرین نسخه انتقام‌جویان برای «لوکی» افتاده‌ است اشاره خواهد داشت. در همین حین «تام هیدلستون» (Tom Hiddleston) روی صحنه حاضر شد و به هواداران گفت شخصیت «لوکی»، تفاوت چندانی با چیزی که از او در مجموعه «انتقام‌جویان» دیدیم ندارد و به هواداران وعده داد که برنامه‌های بسیار جذاب و خلاقانه‌ای را برای «لوکی» در نظر دارد.

داستان سریال لوکی دقیقا بعد از اتفاقات انتقام جویات: پایان بازی (Avengers: Endgame) قرار دارد زمانی که لوکی کاملا جدا افتاده و تلاش دارد که به رستگاری برسد البته اگر چنین چیزی در سرنوشت او وجود داشته باشد.

کارگردان و نویسنده‌ی این سریال هم مشخص شدند که به ترتیب Kate Herron و Michael Waldron این وظایف را به عهده خواهند داشت.

سریال جدید مارول به نام «فالکون و وینتر سولجر» (Falcon and Winter Soldier)

Falcon and Winter Soldier

درحالی که اکثر اخبار پیرامون سریال لوکی از قبل وجود داشتند و فقط کارگردان و نویسنده‌ی این سریال به تازگی معرفی شدند، درمورد سریال‌های دیگر تعدادی معرفی درمورد بازیگران و اینکه در چه نقشی حضور خواهند داشت انجام شد.
بازیگر فیلم کاپیتان آمریکایی: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) امیلی ونکمپ به عنوان مامورِ شیلد و شارون کارتر به سریال فالکون و وینتر سولجر بازخواهند گشت و در حالی که وایت راسل اولین نقش آفرینی خود را در دنیای مارول به عنوان شخصیت جان واکر که طرفداران کامیک آن را به عنوان مامور آمریکایی (U.S.Agent) می‌شناسند آغاز خواهد کرد هردوی این بازیگران در مورد جزئیات شخصیت‌های خود ساکت ماندند و پاسخ دقیقی ندادند.

همچنین اشاره شد که با وجود اینکه تعداد بازیگران در حال افزایش است سریال بر روی آنتونی مکی و سباستین استن و رابطه‌ی بین این دو تمرکز خواهد کرد “ما در داستان گذشته‌ی هر دوی آن‌ها و داستان حال حاضر آن‌ها بعد از انتقام جویان: پایان بازی عمیق تر خواهیم شد و اتفاقات جدیدی را بررسی خواهیم کرد”

«فالکون و وینتر سولجر» (Falcon and Winter Soldier) اولین سریال جدید مارول خواهد بود که تا پاییز 2020 آماده‌ی پخش در دیزنی پلاس می‌شود.

سریال WandaVision

با وجود اینکه فیلمبرداری سریال WandaVision هنوز کار خودش را شروع نکرده دیزنی تصاویری از فیلم‌های انتقام جویان را برای معرفی این سریال استفاده کرد تا نشان دهد که حال و هوای سریال چگونه است.

این سریال به زودی کار فیلمبرداری را آغاز خواهد کرد و قبل از شروع فیلمبرداری تعدادی از بازیگران این سریال مشخص شدند، کت دنینگز به عنوان شخصیت قدیمی خودش در فیلم ثور به نام دارسی لوییز بازخواهد گشت و رندال پارک به عنوان جیمی وو حضور خواهد داشت.

WandaVision برای پخش در بهار 2021 از دیزنی پلاس برنامه ریزی شده است و در حال حاضر فقط تعدادی از بازیگران و داستان کلی به همراه بخشی از فیلمنامه مشخص شده به نظر می‌رسد که خود دیزنی هم هنوز ایده‌ای مستحکم درمورد این که این سریال چطور خواهد بود ندارد.

«خانم مارول» (Ms.Marvel)، «شوالیه ماه» (Moon Knight) و «شی هالک» (She-Hulk) به دنیای مارول می‌آیند

«خانم مارول» (Ms.Marvel)، «شوالیه ماه» (Moon Knight) و «شی هالک» (She-Hulk)

سه سریال و سه قهرمان جدید به دنیای سینمایی مارول اضافه خواهند شد، خانم مارول که به عنوان کامالا خان هم شناخته می‌شود قرار است بالاخره راه خود را به دنیای سینمایی مارول باز کند، Moon Knight درمورد یک مزدور در مصر است که مارک اسپکتر نام دارد و She-Hulk درمورد دختر دایی بروس بنر است که او هم یک وکیل است و جنیفر والترز نام دارد این سریال “با همه‌ی کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم تفاوت دارد”

فیلم‌های لایو-اکشن جدید از دیزنی

با وجود اینکه بسیاری از عناوین از قبل معرفی شده بودند دینی از پنل دیزنی پلاس برای تاکید درمورد ساخته شدن چند مورد از فیلم‌های لایو-اکشن خود استفاده کرد بین همه‌ی فیلم‌های معرفی شده مهمترین‌ها عبارتند از:

  • «دختر ستاره‌ای» (Stargirl) یک داستان بزرگ سالانه بر اساس یک رمان.
  • شکست تیمی: اشتباهات انجام شده (Timmy Failure: Mistakes Were Made)، داستان در مورد شخصی به نام تیمی و آژانس حرفه‌ای او به عنوان یک کارآگاه است.
  • «توگو» (Togo) داستانی بر اساس واقعیت درمورد “یک مرد به همراه سگش که به یک ماموریت نجات می‌روند”
  • «نوئله» (Noelle) با بازی «آنا کندریک» (Ana Kendrick) که به عنوان دختر بابا نوئل در آن حضور خواهد داشت، او در این سریال خود را در موقعیتی می‌بینید که مجبور است تعطیلات مختلف را از فراموشی نجات دهد و در این مسیر برادرش را هم به همراه دارد که «بیل هاردر» (Bill Harder) در نقش برادرش حضور خواهد داشت.

تقریبا همه‌ی این فیلم‌ها تا پایان سال 2020 از شبکه‌ی دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

«حالا عروسک‌ها» (Muppets Now)

Muppets Now

یک سریال عروسکی است که بدون فیلمنامه با حضور گروه عروسکی The Muppets فیلمبرداری خواهد شد، در یک توییت از سوی یکی از عروسک‌ها (اکانت توییتر عروسکی به نام Kermit) این سریال معرفی شد و گفته شده که برای گفتن جزئیات بیشتر هیجان دارد ولی به دلایل قانونی نمی‌تواند جزئیات بیشتری را بازگو کند.

این برنامه‌ی سریالی برای پخش در سال 2020 برنامه ریزی شده است.

«خاطرات یک رئیس جمهور زن» (Diary of A Female President)

«خاطرات یک رئیس جمهور زن» (Diary of A Female President) درمورد زندگی یک دختر 12 ساله است که از دوران مدرسه سعی دارد تا مسیر خودش را تا رسیدن به عنوان ریاست جمهوری کشور پشت سر بگذارد، جینا رودریگرز از فیلم «جین باکره» (Jane the Virgin) نقش بزرگسالی این دختر را به عهده خواهد داشت.

«جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: The Clone Wars)

Star Wars: The

«جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» که از قبل بازگشتش به شبکه دیزنی پلاس با قسمت‌های جدید تایید شده بود برای پخش در فوریه 2020 معادل با بهمن 1398 برنامه ریزی شده است البته هیچ تیزر یا تریلر جدیدی از این قسمت‌های جدید نمایش داده نشد.

برنامه‌های جنگ ستارگانی دیگر

Star wars

سریال «روگ وان» (Rogue One) همانطور که قبلا هم مشخص شده بود سریالی بر اساس شخصیت‌های Cassian Andor و K2S0 از فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) خواهد بود که وارد شبکه‌ی دیزنی پلاس می‌شود، هر دو ستاره‌ی این سریال روی صحنه حاضر شدند و درباره‌ی سریال جاسوسی خود صحبت کردند که در حال حاضر در مراحل پیش تولید قرار دارد و از سال آینده فیلمبرداری را آغازمی‌کند، ممکن است نام سریال به نام دیگری تغییر کند در واقع هنوز نامی برای این سریال انتخاب نشده و این نام فقط یک نام موقت است.

دیگر سریال تایید شده‌ی دیزنی پلاس در مورد دنیای جنگ ستارگان که کاری از جان فاورو (کارگردان شیرشاه 2019) و دیو فیلونی است «ماندالورین» (The Mandalorian) نام دارد که با حضور هر دوی آن‌ها درباره‌ی پیشرفت‌های تولید این اثر صحبت شد این سریال برای پخش در 12 نوامبر معادل با 22 آبان برنامه ریزی شده است، همچنین جان فاورو حضور بازیگرانی مثل: پدرو پاسکال، جینا کارانو، كارل ويدرز و تایکا وایتیتی را در این سریال تایید کرد.

همچنین تریلر جدیدی از این سریال در مراسم پخش و سپس وارد فضای آنلاین شد که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بعد از مدت‌ها شایعه و خبر پراکنی ایوان مک گرگور روی صحنه حاضر شد و بازگشتش به عنوان شخصیت محبوب جنگ ستارگان «اوبی وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) را در سریالی به نام اوبی وان کنوبی در شبکه‌ی دیزنی پلاس تایید کرد.

فیلمنامه‌ی این سریال به طور کامل نوشته شده و کار فیلمبرداری آن در سال 2020 آغاز خواهد شد البته هیچ خبر و داستان دیگری پیرامون این سریال تایید نشد.

نوشته همه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های دیزنی پلاس (برنامه‌های شبکه دیزنی) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا