اخبار کسب و کار

هرآنچه درباره‌ی فیلم مورتال کامبت می‌دانیم+[تصاویر بازیگران]

جزئیات کامل فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) پیش از این منتشر شده بود و این فیلم هم‌اکنون در حال تکمیل کردن لیست بازیگران خود است، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‎‌های بازی مورتال کمبت ساب زیرو (Sub-Zero) است که دیدن بازیگری که قرار است نقش این شخصیت را بازی کند می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

جو تسلیم، بازیگر فیلم The Raid (یورش)، قرار است نقش ساب زیرو را در این فیلم که اقتباسی از بازی معروف مورتال کمبت است را بر عهده داشته باشد او هم‌چنین اولین بازیگر معرفی شده برای این فیلم است.

از دیگر آثاری که این بازیگر اندونزیایی در آن حضور داشته است می‌توان به رستگاری، سریع و خشمگین ۶ و فراتر از پیشتازان فضا اشاره کرد. ساب زیرو یکی از اولین شخصیت‌های این مجموعه است که قدرت‌های او از یخ تشکیل شده که اسکورپیون (Scorpion) با قدرت آتش، حریف قدیمی این شخصیت در بازی Mortal Kombat است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبردرای و تولید فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) رسما آغاز شده است. گرگ روسو که به‌همراه اورن اوزیل و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن مورد انتظار که براساس یک بازی ویدیویی مبارزه‌ای بسیار محبوب در دست ساخت است، رسما آغاز شده است.

او همچنین در توییت خود به خدایان الدر اشاره کرده، اما از اطلاعات اطلاعات بیشتری خودداری کرده است. در تصویر منتشر شده تنها شاهد کلاکت فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat که نام و لوگوی فیلم روی آن قابل مشاهده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم مورتال کامبت در کشور استرالیا جریان دارد.

در ادامه‌ی روند انتخاب بازیگران این فیلم پس از این‌که جو تسلیم به عنوان بازیگر نقش ساب زیرو معرفی شد نوبت به بازیگر دوم در نقش لیو کانگ رسید.

لودی لین، بازیگر کانادایی-چینی پس از انجام مذاکرات با کمپانی سازنده مورتال کامبت برای بازی در نقش لیو کانگ انتخاب گردید، لودی لین پیش از این در سریال Black Mirror (آینه سیاه) نقش یک کنگفو کار را بر عهده داشته و از لحاظ فیزیکی و میمیک صورت بسیار به کارکتر لیو کانگ شباهت دارد.

لین پیش از این برای بازی در نقش کاپیتان مارک در فیلم Aquaman (آکوامن) و نقش رنجر سیاه در فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) شناخته می‌شد و فیلم In A New York Minute، فیلم Summer Knight و فیلم Son of the South از جمله کارهای جدید این بازیگر چینی-کانادایی است.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده‌ی جیمز وان است که پیش از این فیلم‌های پرطرفداری هم‌چون احضار روح ( The Conjuring ) و فیلم Aquaman را کارگردانی کرده است. و سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، احتمالا کارگردانی ریبوت فیلم Mortal Kombat را بر عهده خواهد داشت.

لودی لین، بازیگر نقش لیو کانگ

در ادامه هالیوود ریپورتر گزارش داد که مکاد بروکس برای بازی در نقش جکس (Jax)، تادانابو آسانو با سابقه بازی در فیلم Thor (ثور) برای بازی در نقش ریدن (Raiden) وسیسی استرنجر، بازیگر تازه‌کار برای بازی در نقش ملینا (Mileena)، سه بازیگری هستند که به‌جمع بازیگران فیلم Mortal Kombat اضافه شده‌اند.

بازیگران مورتال کمبت

پس از انتخاب شدن بازیگران اعلام شده نوبت به انتخاب بازیگران نقش اسکورپین (Scorpion) و شنگ سونگ (Shang Tsung) رسید و طبق اعلام نیولاین سینما چین هان برای بازی در نقش شنگ سونگ (Shang Tsung) و هیرویوکی سانادا برای بازی در نقش اسکورپیون (Scorpion) انتخاب شده‌اند و با آن‌ها قرارداد نوشته شده است.

بازیگران  فیلم مورتال کمبت

فیلمنامه جدید Mortal Kombat به دست اورن اوزیل، گرگ روسو و دیوید کالاهام نوشته شده است که هر سه نفر طی سال‌های آینده در پروژه های بسیاری شرکت دارند و باید دید تا چه حدی می‌توانند هواداران این مجموعه را راضی نگه دارند.

قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

بازی مورتال کمبت یک بازی مبارزه‌ای و با خشونت بالاست که در سال 1992 برای اولین بار منتشر شد و تا به امروز بیش از 49 میلیون نسخه از این بازی در سر تا سر جهان به فروش رسیده است ، جدیدترین اثر منتشر شده با همین نام یعنی بازی Mortal Kombat 11 توانست بیشترین مقدار فروش در بین تمام نسخه‌های منتشر شده گذشته این بازی محبوب را به دست آورد.

ساب زیرو یکی از اولین شخصیت‌های این مجموعه است که قدرت‌های او از یخ تشکیل شده که اسکورپیون (Scorpion) با قدرت آتش، حریف قدیمی این شخصیت در بازی Mortal Kombat است.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات کامل فیلم Mortal Kombat [+بررسی اقتباس‌های گذشته]
  • جزئیات بیشتری در مورد اسپین‌آف گیم آف ترونز منتشر شد
  • ترتیب دیدن فیلم های مارول چگونه است ؟خط داستانی مارول استودیو
  • 10 تا از بهترین فیلم های راک (دواین جانسون)

نوشته هرآنچه درباره‌ی فیلم مورتال کامبت می‌دانیم+[تصاویر بازیگران] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا