اخبار کسب و کار

با استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان موسیقی ایرانی/ وحید تاج آموزشگاه موسیقی خود را افتتاح کرد

رسانه نوا – وحید تاج خواننده موسیقی اصیل ایرانی عصر روز جمعه، سوم اسفندماه سال جاری آموزشگاه موسیقی «تاج» را با حضور اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی در کرج افتتاح کرد.

به گزارش رسانه نوا، این خواننده موسیقی ایرانی که فارغ‌التحصیل لیسانس موسیقی و فوق‌لیسانس آهنگسازی از دانشگاه سوره تهران و آواز را در محضر اساتیدی همچون استاد محمدرضا شجریان فراگرفته و سالیان زیادی را به تربیت هنردوستان و هنرجویان پرداخته، به دلیل دغدغه‌هایش درزمینهٔ آموزشی و ارائه صحیح موارد آموزشی اقدام به تأسیس آموزشگاه موسیقی کرده است و امید دارد با افتتاح این آموزشگاه، اتفاق‌های خوب در عرصه موسیقی ایرانی رخ دهد و بتواند با حضور و کمک اساتید، هنرمندان توانایی را به این عرصه موسیقی معرفی کند.

محمد معینی درباره بخش آموزشی این آموزشگاه توضیح داد: «آموزشگاه موسیقی تاج، در تمامی رشته‌های آواز، سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک؛ هنرجو می‌پذیرد و وحید تاج در کنار مدیریت آموزشگاه به تدریس آواز می‌پردازد. همچنین علیرضا تاج پدر ایشان و از هنرمندان ردیف دان و آوازخوان نیز از اساتید این آموزشگاه هستند.»

گفتنی است صابر سوری، سعید خلج، علی صدیقی راد، سعید صفری، فرهاد مشتاق (مسئول واحد موسیقی ارشاد استان البرز)، امین دماغ گل، امیر یاراحمدی و دیگر اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی از شهرهایی چون تهران، اهواز، شمال و … در این مراسم حضور داشتند.

نوشته با استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان موسیقی ایرانی/ وحید تاج آموزشگاه موسیقی خود را افتتاح کرد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا