اخبار کسب و کار

اولین بازی سوپر ماریو روی ماریو ۶۴ بازسازی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هکرها «سوپر ماریو ۶۴» را از زمان عرضه آن‌قدر تغییر داده‌اند که اگر یک جستجوی سر انگشتی در گوگل کنید، می‌توانید هک‌ها و بازی‌های عجیب و غریب زیادی پیدا کنید که با دستکاری سوپر ماریو ۶۴ ساخته‌ شده‌اند. جدیدترین دستکاری سوپرماریو ۶۴، بازسازی کامل اولین قسمت سوپر ماریو در موتور این بازی است.

«کازه امانوئار» (Kaze Emanuar) این دستکاری جدید سوپر ماریو ۶۴ را ساخته است. این دستکاری بیش از ۳۰ مرحله‌ی مختلف را در خود جای داده است و این امکان را فراهم می‌کند تا به غیر از ماریو، بازی را در نقش شخصیت‌هایی دیگری مثل «لوییجی»، «واریو» و «والوییجی» هم تجربه کرد.

هر شخصیت، حرکات خاص خودش را دارد. برای مثال لوییجی بیشتر از دیگر شخصیت‌ها می‌پرد و واریو هم اساسا نمی‌تواند جهش‌های زیادی داشته باشد.

سازنده‌ی این دستکاری، سابقه‌ای بلند و بالا در هک سوپر ماریو ۶۴ دارد و پیش از این هم یک نسخه‌ی واقعیت مجازی و یک نسخه با قابلیت اجرا با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه از این بازی را ساخته بود.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی از معرفی این دستکاری جدید ماریو ۶۴ را ببینید.

پیشنهاد می‌کنیم خودتان بازی را تجربه کنید. فایل اجرای این بازی را به همراه بهترین شبیه‌ساز کنسول نینتندو ۶۴ در ادامه برای‌ دانلود قرار داده‌ایم.

دانلود

  • mp4

دانلود بازی به همراه شبیه ساز برای ویندوز

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post اولین بازی سوپر ماریو روی ماریو ۶۴ بازسازی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا