اخبار کسب و کار

بازی Judgement رسما برای پلی‌استیشن ۴ معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بازی Judge Eyes در رویداد توکیو گیم شو امسال، رسما از سوی سگا برای کنسول پلی‌استیشن ۴ رونمایی شده بود. به هنگام رونمایی بازی، سگا اعلام کرد که نسخه‌ی انگلیسی بازی را هم خارج از ژاپن عرضه خواهند کرد. سگا اسم نهایی نسخه‌ی انگلیسی بازی و محدوده‌ی زمانی عرضه‌ی آن را مشخص کرده است. قرار است این بازی به اسم Judgement در تابستان سال آینده روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

قرار است بازی Judgement در تابستان سال آینده روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

بازی Judgement توسط سازندگان مجموعه بازی‌های یاکوزا یعنی Yakuza Studio ساخته می‌شود. از نظر روند هم با یک بازی شبیه به دیگر قسمت‌های یاکوزا طرف هستیم، با این تفاوت که این بار، در نقش یک وکیل قضایا را دنبال می‌کنیم. درست مثل یاکوزا می‌توان انتظار یک اکشن ماجرایی داستان-محور را از Judgement داشت؛ یک بازی که در آن قصه‌ای اصلی و مجموعه‌ای از قصه‌های زیاد فرعی را در شهر دنبال می‌کنید و در این میان هم به مبارزه‌ی تن به تن با دشمنان مشغول می‌شوید.

بازی قصه‌ی یک وکیل را تعریف می‌کند که پس از شکست در کار خود، به یک کارآگاه خصوصی تبدیل شده و پرونده‌های مختلفی را قبول می‌کند. از نظر قصه، بازی Judgement ربطی به مجموعه‌ی یاکوزا ندارد، ولی در همان شهر معروف کاموروچو اتفاق می‌افتد.

به غیر از قسمت اول مجموعه‌ی یاکوزا، یعنی بازی Yakuza روی پلی‌استیشن ۲، هیچ شماره‌ای از این مجموعه صداگذاری انگلیسی نداشته است. با این حال، قرار است Judgement کاملا صداگذاری انگلیسی داشته باشد.

نکته‌ی مهم این جاست که بازی هر دو صوت انگلیسی و ژاپنی را در خود جای خواهد داد؛ طوری که می‌توان از این دو صداگذاری یکی را انتخاب کرد. بازی حتی دو زیرنویس متفاوت برای صوت انگلیسی و صوت ژاپنی دارد که به نسبت صدای انتخاب شده، تغییر می‌کند.

می‌توانید در ادامه تریلری که از نسخه‌ی انگلیسی بازی Judgement منتشر شده است را ببینید.

دانلود

  • mp4

باز هم ببینید: تریلر گیم‌پلی بازی Judgement

باز هم ببینید: تریلر داستانی بازی Judgement

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی Judgement رسما برای پلی‌استیشن ۴ معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا