اخبار کسب و کار

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اعلام کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تنها چند ساعت بعد از اینکه هواوی اعلام کرد گوشی نوا ۴ در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) معرفی می‌شود، سامسونگ هم با انتشار یک تصویر اعلام کرد یک هفته زودتر از تاریخ معرفی این گوشی، یعنی در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) گوشی گلکسی A8s را معرفی می­کند.

این حرکت به هیچ عنوان تصادفی نیست، هر دوی این شرکت‌ها می‌خواهند اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره‌دار را معرفی کنند. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد سامسونگ برنده این نبرد خواهد بود ولی شاید اوضاع خیلی زود بار دیگر تغییر کند.

باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر استفاده شده برای نوا ۴ و گلکسی A8s از نوع ال‌سی‌دی و ساخت شرکت چینی BOE است؛ اما گفته می‌شود نمایشگر گلکسی A8s از کیفیت بهتری می‌برد.

نمایشگر استفاده شده برای نوا ۴ و گلکسی A8s از نوع ال‌سی‌دی و ساخت شرکت چینی BOE است.

از لحاظ مشخصات این گوشی سامسونگ، می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ اشاره کنیم. قلب تپنده این گوشی تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون ۷۱۰ است و در کنار آن ۶ گیگابایت حافظه رم قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی که در یک حفره در بخش فوقانی نمایشگر قرار دارد، از نوع ۲۴ مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می‌رود در پنل پشتی شاهد تعبیه ۳ دوربین باشیم که به احتمال زیاد متشکل از دوربین معمولی، اولترا واید و سنسور تشخیص عمق خواهد بود.

منبع: GSM Arena

The post سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اعلام کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا