اخبار کسب و کار

رندرهای جدیدی از نوکیا ۹ مجهز به دوربین پنج‌گانه منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل رندرهای جدیدی از گوشی نوکیا ۹ منتشر شد که به لطف این تصاویر، می‌توانیم به جزییات طراحی این گوشی نگاهی بیندازیم. علاوه بر این تصاویر، ویدیویی بر اساس این رندر منتشر شده که در انتهای این مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این موارد که از جانب اکانت توییتر OnLeaks و سایت ۹۱Mobiles منتشر شده، جزییات زیادی از این گوشی مجهز به دوربین پنج‌گانه را نمایش می‌دهند. همانند تصاویر قبلی، در این رندرها هم می‌توانیم دوربین پنج‌گانه‌ی تعبیه شده در پنل پشتی را مشاهده کنیم که در کنار آن‌ها یک فلش و یک جایگاه سیاه‌رنگ قرار دارد.

هنوز در مورد جزییات این دوربین اطلاعات دقیقی در دست نداریم ولی با توجه به دوربین‌های سه‌گانه فعلی، حداقل می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از لنزهای استاندارد، تله‌فوتو و سوپرواید را داشته باشیم. همچنین تعبیه‌ی سنسور سیاه‌وسفید و سنسور مختص تشخیص عمق هم چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

از لحاظ طراحی، شکل و شمایل این گوشی یادآور طراحی گوشی ال‌جی G6 است و مانند آن از فریم فلزی و نمایشگر فاقد بریدگی با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. حالا که صحبت از پنل جلویی گوشی نوکیا ۹ شد، در این تصاویر می‌توانیم یک سنسور مربوط به دوربین سلفی در سمت راست و دو سنسور دیگر در سمت چپ بخش فوقانی این پنل را مشاهده کنیم. پس با این حساب، نباید انتظار دوربین سلفی چندگانه را داشته باشیم.

همچنین برخلاف G6، گوشی نوکیا ۹ از جک هدفون بهره نمی‌برد و در این تصاویر هم اثری از جایگاه مربوط به حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود که نشان می‌دهد این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. روزبه‌روز به تعداد پرچم‌دارانی که از این مشخصه بهره می‌برند افزوده می‌شود و از بین جدیدترین موارد می‌توانیم به وان‌پلاس ۶T و هواوی میت ۲۰ پرو اشاره کنیم.

از دیگر مواردی که در این تصاویر به چشم می‌خورند می‌توانیم به بهره‌گیری از اسپیکر در پایین گوشی، وجود پورت شارژ USB-C، تعبیه‌ی دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست و وجود درگاه سیم‌کارت در بخش فوقانی بدنه اشاره کنیم.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اطلاعات موثقی منتشر نشده ولی می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر اولد (که لازمه‌ی بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است) را داشته باشیم.

دانلود

  • mp4

منبع: Android Authority

The post رندرهای جدیدی از نوکیا ۹ مجهز به دوربین پنج‌گانه منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا