اخبار کسب و کار

عرضه‌ی Days Gone به عقب افتاد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سونی عرضه‌ی بازی Days Gone را چند ماهی به عقب انداخته است. طبق خبری که سونی چند روز پیش اعلام کرد، به جای روز ۲۲ فوریه، قرار است بازی Days Gone در روز ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شود.

سونی برای فرار از ماه شلوغ فوریه، عرضه بازی Days Gone را به عقب انداخته است.

دلیلی که سونی برای تاخیر در عرضه‌ی بازی اعلام کرده است، کاملا منطقی به نظر می‌رسد و معمولا هم انتظار نداریم این سطح از صداقت را از شرکت‌ها ببینیم. سونی در وبلاگ رسمی خود نوشته است که روز ۲۲ فوریه و بازه‌ی زمانی ماه فوریه ۲۰۱۹ بسیار شلوغ و پر از بازی است و به همین دلیل، عرضه‌ی بازی را به عقب انداخته‌اند.

بازی‌های زیادی برای عرضه در روز ۲۲ فوریه برنامه ریزی شده‌اند. بازی‌هایی مثل Metro: Exodus یا The Division 2 و Crackdown 3 و Anthem همگی در روز ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند. بازی Days Gone هم که برای عرضه در همین روز برنامه ریزی شده بود، بدون شک در رقابت با این بازی‌ها چندان موفقیت‌آمیز عمل نمی‌کرد؛ طوری که نه تنها سونی با تعویق عرضه‌ی بازی، ظرفیت موفقیت بهتری به Days Gone داده است، بلکه این فرصت را به بازی‌سازان داده تا بیشتر روی آن کار کنند.

اگر بخواهیم واقع‌گرایانه به بازی نگاه کنیم، می‌توانیم به جرات بگوییم که بازی Days Gone به آن چند ماه زمان توسعه‌ی بیشتر نیاز دارد و به طور کلی، پرداخت هر چه بیشتر یک بازی کار پسندیده‌ای است.

از طرف دیگر، بازی‌ها هر قدر بتوانند از زمان عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 دورتر شوند و از این بازی فرار کنند، مطمئنا وضعیت بهتری را تجربه خواهند کرد.

بازی Days Gone را سازندگان مجموعه بازی‌های سایفون فیلتر و Uncharted: Golden Abyss می سازند. بازی یک اکشن ماجرایی محیط-باز است که در دنیایی زامبی-زده اتفاق می‌افتد. نقش اصلی بازی هم به عنوان یک موتورسوار، وابستگی زیادی به موتورش دارد.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post عرضه‌ی Days Gone به عقب افتاد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا