اخبار کسب و کار

درخشش ستاره‌های هزارصدا/ ویژه برنامه آغاز ششمین سال برگزاری هزارصدا

رسانه نوا – ویژه‌برنامه‌ آغاز ششمین سال برگزاری هزارصدا، عصر روز شنبه دهم شهریور ۹۷ در سالن اصلی فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. در این برنامه که به نوعی آغاز فصل جدیدی در برنامه‌های هزارصدا بود و برای اولین بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شد، جمعی از برگزیدان هزارصدا به اجرای برنامه پرداختند و حضار را به وجد آوردند.

به گزارش رسانه نوا، بهمن عصار، علیرضا ظریف، گروه موسیقی نوای خیال_به سرپرستی، نوازندگی تار و آهنگسازی جهانبخش احمدپور، خوانندگی حسین پیرحیاتی، هم‌خوانی پرستو احمدپور و نوازندگی خشایار پنبه‌ئیان و پرهام کوچک)، مصطفی پاریزی، علی احمدیان، علی بنیادی و امیرمسعودخسروی از جمله هنرمندانی بودند که به همین ترتیب دراین برنامه اجرا کردند و از جمله کسانی بودند که در طی این پنج سال در برنامه‌های مختلف هزارصدا درخشیده‌ بودند، کارشان مورد تایید کارشناسان و مردم قرار گرفته و در این روز، هم هر کدام دو الی سه قطعه را روی آهنگ‌هایی از خود یا با نوازندگی گیتار و پیانو اجرا و مورد تایید و تشویق تماشاگران و موزیسین‌های حاضر در جلسه قرار گرفتند.

همچنین خواننده و شاعر خوش‌صدا بابک قادری هم که در چند برنامه از برنامه‌های این سال‌های هزارصدا به عنوان خواننده مهمان حضور پیدا کرده بود، یک بار دیگرمهمان برنامه بود و دو قطعه را با نوازندگی گیتار خودش و یک قطعه را با نوازندگی پیانوی امیرهوشنگ شاهرخی اجرا کرد.

پایان‌بخش برنامه هم اجرای شاعر، ترانه‌سرا، آهنگساز، نمایشنامه‌نویس و خواننده شناخته شده کامران رسولزاده، با پیانونوازی آهنگساز و نوازنده جوان اما باسابقه و پرکار این روزها وحید مهراد بود. آنها سه ترانه از ترانه‌های محبوب رسول‌زاده از جمله ترانه شنیدنی زن را تقدیم علاقمندان کردند.

یکی از نکات این بخش صحبت‌های اعتراضی کامران رسولزاده درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ کشور بود.

مهران مهرنیا، مازیار عطاریان، سعید امیراصلانی، امیر زمستانی، محمدرضا عیوضی، دکتر علیرضا بندری، پدرام امینی ابیانه، دکتر مهدی موسوی، امیرشاهرخی، محمودیزدانی و تعداد دیگری از هنرمندان از جمله مهمانان حاضر در این جلسه بودند.

هزارصدا برنامه برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی‌ست که از شهریور سال ۱۳۹۲ با مدیریت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرد و این ویژه برنامه آغاز ششمین سال برگزاری این برنامه بود. این برنامه در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ و نیمه اول سال ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و هم اکنون و در سال ششم برگزاری، به فرهنگسرای اندیشه نقل مکان کرده است. براساس آنچه تاکنون اعلام شده به زودی بخش موسیقی اقوام ایرانی، موسیقی سنتی و موسیقی پاپ این برنامه در شهرستان‌های مختلف هم آغاز خواهد شد.

عکس‌ها: پانیذ یوسفی

نوشته درخشش ستاره‌های هزارصدا/ ویژه برنامه آغاز ششمین سال برگزاری هزارصدا اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا