اخبار کسب و کار

عاشقان تکنولوژی چگونه آماده بازگشت به مدرسه می‌شوند؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

فصل جدید دوره‌های آموزشی تا چند هفته دیگر شروع می‌شود. کم کم باید برای آغاز یک دوره چند ماهه آماده شویم. افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت به شکل خاصی خود را برای آغاز این دوره آماده می‌کنند. در این بین شاید برای افراد عشق تکنولوژی شروع این دوره کسالت بارتر از تمام گروه‌های دیگر باشد. کسانی که عاشق این هستند که تمام زمان خود را با گجت‌های تکنولوژیکی خود بگذرانند، اکنون باید چندین ساعت از زمان طول روز خود را در کلاس‌های درس سپری کنند که احتمالا برای آن‌ها چندان خوش‌آیند نیست. اما تکنولوژی امروز هیچ کجا ما را تنها نمی‌گذارد و در همان کلاس‌های کسالت بار هم همچنان می‌توان گجت‌هایی را یافت که حال و هوای تکنولوژیکی دارند. در ادامه به معرفی ۱۰ نمونه از کالاهایی می‌پردازیم که عاشقان تکنولوژی می‌توانند در کلاس‌های مدرسه و دانشگاه همراه خود داشته باشند.

کوله‌پشتی تکنولوژیکی

برای رفتن به کلاس مدرسه یا دانشگاه یک عشق تکنولوژی باید کوله خود را پر از وسیله‌های گیکی و تکنولوژیکی کند؛ چه بهتر که خود همین کوله هم رنگ و بوی تکنولوژیکی داشته باشد. کوله‌پشتی مدل ۸۰۰۱۳-CAT ساخت شرکت نام آشنای «کاترپیلار» یکی از کوله‌های مناسب برای این منظور است. روی بند رودوشی این کوله یک درگاه خروجی ۳.۵ میلیمتری تعبیه شده است. این درگاه از داخل بند شانه‌ای ادامه پیدا کرده و از داخل کیف یک کابل با درگاه ورودی ۳.۵میلیمتری خارج شده است. به کمک این درگاه کاربردی می‌توانید mp3 پلیر یا گوشی و تبلت خود را داخل کوله پشتی قرار دهید و هدفون خود را به درگاه روی آویز شانه کوله‌پشتی متصل کنید و در مسیر به موزیک مورد نظر خود گوش دهید. علاوه بر این وجود بخش جداگانه برای قراردادن لپ‌تاپ که مجهز به ضربه‌گیرهای دوطرفه با سلول‌های هوا است، این کوله‌پشتی را برای زمان‌هایی که باید لپ‌تاپ خود را به همراه داشته باشید نیز به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

ساعتی که کار گوشی را می‌کند

تب ساعت‌های هوشمند حسابی بالا گرفته و در هر جمع چند نفره‌ای حتما یکی دو نفر هستند که مچ‌بند سلامت یا ساعت هوشمند در دستشان کرده باشند. انواع گوناگونی از ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های متنوع در بازار موجود هستند که این کار را برای انتخاب گزینه‌ای مناسب سخت می‌کند. اما ساعت هوشمند تی‌تی‌وای مدل GT08 ویژگی‌های دارد که یک فرد عاشق تکنولوژی نمی‌تواند به راحتی از کنار آن عبور کند. این ساعت هوشمند قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه دارد؛ قابلیتی که کمتر ساعت هوشمندی به آن مجهز است. با قرار دادن یک سیم‌کارت درون این ساعت هوشمند شما یک گوشی موبایل روی مچ دستتان خواهید داشت و می‌توانید به کمک آن تماس تلفنی برقرار یا پیامک ارسال کنید. همراه داشتن چنین گجتی به خصوص در جاهایی که از به همراه داشتن گوشی موبایل جلوگیری می‌شود (مثلا برخی از مدارس) می‌تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر قابلیت نصب سیم‌کارت، این گوشی به یک دوربین عکاسی نیز مجهز شده است. شاید این دوربین کیفیت آنچنان بالایی نداشته باشد اما بدون شک بسیار کاربردی و در شرایط خاص به درد بخور خواهد بود.

جزوه‌نویسی به شیوه گیک‌ها

جزوه‌نویسی یکی از خسته‌کننده‌ترین و حوصله‌سربرترین کارها در یک دوره آموزشی است؛ اما تکنولوژی این کار را هم به فرایندی جذاب تبدیل کرده است. کاغذ دیجیتالی بوگی بورد یک وسیله هیجان‌انگیز برای عاشقان تکنولوژی است. بوگی بورد یک نوشت‌افزار الکترونیکی با تکنولوژی بسیار جدید و بدون نیاز به کاغذ است که همان حس نوشتن روی کاغذ توسط خودکار یا مداد را دارد. به کمک بوگی بورد می‌توان تمام چیزهایی را که توسط مداد یا خودکار روی صفحات کاغذ ثبت می‌شود را ایجاد کرد. کاغذ دیجیتالی بوگی بورد می‌تواند بلافاصله نوشته‌های ایجاد شده به کمک قلم مخصوص را در قالب یک فایل پی‌دی‌اف درون حافظه داخلی خود ذخیره نماید. فایل‌های ایجاد شده می‌توانند به منظور دسته‌بندی و ویرایش به کمک بلوتوث یا یک کابل به سایر وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند منتقل شوند. همچنین بوگی بورد این قابلیت را دارد که فایل‌های ذخیره شده را مستقیما از همین طریق به یک پروژکتور برای نمایش عمومی منتقل سازد.

اسپیکری که می‌تواند شمارا از خواب بیدار کند

اگر لازم باشد اول صبح از خواب بیدار شوید احتمالا کمی دچار دردسر می‌شوید؛ به خصوص که احتمالا سه ماه تابستان چندان زود از خواب بیدار نمی‌شدید. شاید یکی از گزینه‌های شما ست کردن آلارم گوشی همراهتان باشد اما این کار چندان مفید نیست. از آنجایی که گوشی هوشمند شما تمام وقت همراه شماست به راحتی در حالت خواب و بیدار می‌توانید آلارم آن را قطع کنید و به خواب خود ادامه دهید و به این شکل کلاس خود را از دست بدهید. اما استفاده از یک ساعت زنگدار می‌تواند گزینه بهتری باشد. اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi Music Alarm Clock وسیله‌ای بسیار جذاب است. این اسپیکر بلوتوثی قدرتمند با یک ساعت دجیتالی ترکیب شده و محصولی منحصر به فرد را تشکیل داده که صبح‌ها می‌تواند شما را از خواب بیدار کند و در طول روز برایتان موزیک پخش کند.

متصل بمانید

نمی‌شود عاشق تکنولوژی باشید و به اینترنت وابسته نباشید. در حال حاضر تصور دسترسی نداشتن به اینترنت برای مدت زمان طولانی بسیار وحشتناک است. اگر قرار باشد در طول روز زمان خود را در کلاس درس سپری کنید احتمالا به اینترنت با کیفیت دسترسی نخواهید داشت. استفاده از دیتای تلفن همراه و هات اسپات کردن آن برای استفاده در سایر دستگاه‌ها نیز چندان منطقی نیست؛ چرا که به سرعت شارژ گوشی شما را خالی می‌کند. در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از یک مودم جیبی همراه است. مودم ۴G قابل حمل هوآوی مدل E5577C یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب است. شرکت هواوی علاوه بر تولید گوشی هوشمند یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات مخابراتی است؛ در نتیجه این شرکت شناخت خوبی از شبکه دارد و مودم تولیدی این شرکت می‌تواند گزینه مناسب‌تری نسبت به رقبا باشد.

مداد تکنولوژیکی

سال‌های سال است که انسان به کمک زغال می‌نویسد. با پیشرفت بشر زغال‌ها تبدیل به مداد شدند و یکی از پر مصرف‌ترین لوازم‌التحریرها تولید شد. با این حال شاید مداد برای مخاطب تکنولوژیکی ما چندان جالب توجه نباشد؛ اما مداد استدلر مدل Noris Stylus داستان متفاوتی دارد. این مداد برای کسانی طراحی شده که هنگام نوشتن از تبلت یا گوشی هوشمند خود نیز استفاده می‌کنند. انتهای این مداد قلمی برای دستگاه‌های لمسی محسوب می‌شود و می‌توانید با یک سمت آن روی کاغذ بنویسید و با سمت دیگر روی تبلت و گوشی خود کار کنید.

یادگیری ریاضی برای گیک‌ها

ریاضی از جمله درس‌هایی است که خیلی‌ها ممکن است با آن مشکل داشته باشند. اگر این درس را سر کلاس به خوبی یاد نگرفته باشید احتمالا به تنهایی نتوانید مشکلات خود را رفع کنید. اما یک خوره تکنولوژی هیچ گاه کم نمی‌آورد! مجموعه آموزش تصویری ریاضیات پایه نشر لوح دانش دقیقا همان چیزیست که چنین افرادی نیاز دارند. به کمک این مجموعه آموزشی به راحتی می‌توان در خانه ریاضی یاد گرفت.

محصولی برای گیک‌های اهل مطالعه

اگر از آن دست افرادی هستید که بسیار مطالعه می‌کنید و در عین حال فضای دیجیتال را به فضای چاپ ترجیح می‌دهید، یک کتاب‌خوان دقیقا همان چیزیست که به آن احتیاج دارید. کتاب‌خوان‌ها دستگاه‌های تک‌منظوره‌ای هستند که ویژگی خاص صفحه نمایش آن‌ها بهترین حالت را برای مطالعه یک کتاب الکترونیک فراهم می‌کند. برندهای مختلفی در جهان کتاب‌خوان تولید کرده‌اند که از میان آن‌ها شاید کیندل آمازون از همه شناخته شده‌تر باشد. اما مشکلی که تمام کتاب‌خوان‌ها برای مخاطب فارسی زبان دارند پشتیبانی نکردن از زبان فارسی است. این مشکل را فیدیبو با عرضه فیدیبوک رفع کرده است. اگر کتاب الکترونیک فارسی زیاد می‌خوانید فیدیبوک برای شما ساخته شده است.

هدفونی برای کسانی که زیاد به موسیقی گوش می‌دهند

بسیاری از خوره‌های تکنولوژی در طول روز بخشی از زمان خود را به شنیدن موسیقی یا فایل‌های صوتی دیگر مثل انواع پادکست‌ها سپری می‌کنند. گوش دادن طولانی مدت به موسیقی به وسیله هدست‌های بزرگ و سنگین خسته کننده است. اگر از هدفون‌های تو گوشی هم استفاده کنید درگیر شدن با سیم‌های گره خورده شما را کلافه خواهد کرد. در این شرایط بهترین گزینه استفاده از هدفون‌های بلوتوثی گردنی است. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro یکی از بهترین انواع این گونه هدفون‌هاست. مدیریت تماس‌ها، میکروفون دوتایی، قابلیت کاهش نویز و اکو، صدای باکیفیت، نرم‌افزار تنظیم کیفیت صدا، سرگوشی‌های مغناطیسی و قابلیت اشتراک موسیقی از ویژگی‌های این هدفون حرفه‌ای است.

The post عاشقان تکنولوژی چگونه آماده بازگشت به مدرسه می‌شوند؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا