اخبار کسب و کار

محدود شدن فضای گوگل فوتوز برای بسیاری از فرمت‌های ویدیویی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گوگل فوتوز بی‌سروصدا یکی از قابلیت‌های خود را حذف کرده است. از چند روز قبل، به‌نظر می‌رسد کاربران دیگر نمی‌توانند مانند سابق تعداد زیادی از ویدیوهای موردنظر خود را در این سرویس آپلود کنند.

اگرچه بسیاری از کاربران این موضوع را فراموش کرده‌اند، اما گوگل چند سال قبل وعده داد که سرویس گوگل فوتوز ظرفیت نامحدودی را برای آپلود تصاویر و ویدیوها ارائه می‌دهد؛ فقط به این شرط که این فایل‌ها را تا حد مشخصی فشرده‌سازی کند که حجم کمتری را اشغال کنند.

حالا به‌نظر می‌رسد گوگل از این وعده عقب‌نشینی کرده و از تاریخ ۶ دسامبر، بسیاری از فرمت‌های ویدیویی حجم مربوط به اکانت کاربر را اشغال می‌کنند. این یعنی، کاربرانی که می‌خواهند تعداد زیادی از فایل‌های ویدیویی خود را بدون نگرانی از اتمام ظرفیت آپلود کنند، باید مبلغ موردنظر را بپردازند.

به گزارش سایت AndroidPolice، فرمت‌های ویدیویی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مشمول این قانون جدید هستند. این فرمت‌ها عبارت‌اند از:

.mpg, .mod, .mmv, .tod, .wmv, .asf, .avi, .divx, .mov, .m4v, .3gp, .3g2, .mp4, .m2t, .m2ts, .mts, .mkv.

البته باز هم باید خاطرنشان کنیم که همچنان می‌توانید چنین فرمت‌هایی را در اکانت خود آپلود کنید، ولی دیگر این فایل‌ها در فضای نامحدود قرار نمی‌گیرند و از فضای مربوط به اکانت شما استفاده می‌کنند.

منبع: Phone Arena

The post محدود شدن فضای گوگل فوتوز برای بسیاری از فرمت‌های ویدیویی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا