اخبار کسب و کار

چهره‌های شاخص هنر، ورزش و سیاست برای تبریک زادروز استاد محمدرضا شجریان چه گفتند؟!

رسانه نوا – بنا به درخواست‌های پیاپی مخاطبان، ویدیو تبریک زادروز استاد محمدرضا شجریان که در سال ۱۳۹۵ توسط «رسانه نوا» ساخته شد، بار دیگر در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

علی نصیریان، ایرج، هومن خلعتبری، لوریس چکناواریان، اردشیر کامکار، شهره سلطانی، یاس، کریستف رضاعی، همایون ارشادی، فرج علی پور، وحید تاج، نیما نکیسا، مهیار فیروزبخت، ترگل خلیقی، نصراله مدقالچی، مجید درخشانی، حسام الدین سراج، کریستف رضاعی، فرهاد جم، فریدون آسرایی، صدرالدین حسین خانی، دکتر صادق زیباکلام، محمدعلی بهمنی و محسن شریفیان در این فایل تصویری، زادروز خسروی آواز ایران را تبریک گفتند.

بیش از ده هزار بازدید در وب‌سایت آپارات و قرارگیری در لیست پربازدیدترین ویدیوهای این سرویس اشتراک ویدیو، در کنار بازدید بیش از یک میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی «تلگرام»، «اینستاگرام» و «فیسبوک» در سال ۱۳۹۶، تنها بخشی از اسقبال بی نظیری بود که از این ویدئو به عمل آمد. حال پس از گذشت ۲ سال، این ویدیو مرز ۳ میلیون بازدید را رد کرده و می‌توان گفت این ویدیو، یکی از ۱۰ ویدیوی پر بیننده سال‌های اخیر است.

همچنین خبرگزاری‌های انتخاب، تابناک، آنا و … نیز در مطالب جداگانه‌ای این ویدیو را منتشر کردند. در آخر این ویدئو با عنوان «برای خسروی آواز ایران: محمدرضا شجریان» بالغ بر دویست هزار بار در بخش «نوا تی وی» این رسانه دیده شد تا تکمیل کننده استقبال کم نظیر مخاطبان باشد.

رسانه نوا ضمن قدردانی از تمام مخاطبان، دست تمامی هنرمندان، اهالی سیاست، ادب، ورزش و … را که در ساخت این کلیپ ما را همراهی کردند، به گرمی می‌فشارد و برای خسروی آواز ایران آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

شایان ذکر است به همین مناسبت و پس از گذشت یک سال، رسانه نوا بار دیگر این ویدئو را به درخواست مخاطبان بازنشر می‌کند.

نوشته چهره‌های شاخص هنر، ورزش و سیاست برای تبریک زادروز استاد محمدرضا شجریان چه گفتند؟! اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا