اخبار کسب و کار

کاهش فروش ۸۲ درصدی فال‌آوت ۷۶ در مقایسه با فال‌آوت ۴؛ لیست کامل فروش هفته‌ی گذشته

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چند هفته‌ی گذشته شاهد عرضه‌ی بازی‌های خوبی بوده‌ایم. الکترونیک آرتز بتلفیلد ۵ را عرضه کرده است، شرکت اکتیویژن با قسمت جدید مجموعه‌ی کال آو دیوتی مثل همیشه حجم زیادی از فروش را به خود اختصاص داده و از طرفی هم سه‌گانه‌ی «اسپایرو» را عرضه کرده است. راک‌استار گیمز هم دو سه هفته‌ای است که صنعت بازی‌های ویدیویی را با بازی Red Dead Redemption 2 به دست گرفته. با این حال، بتسدا، که کم از دیگر شرکت‌ها ندارد، بدترین بازی تاریخ شرکت خود را عرضه کرده است. بازی Fallout 76 یک هفته‌ای است که وارد بازار شده، ولی تعداد نقدها و نمراتی که برای بازی منتشر شده، به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد.

یک هفته از عرضه‌ی بازی Fallout 76 گذشته و در همین راستا، آمار فروش هفته‌ی اول بازی را کم و بیش در اختیار داریم. آمار فروش هفته‌ی گذشته‌ی بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است و بازی Fallout 76 به عنوان یک شماره‌ی جدید فال‌آوت، بدترین وضعیت را داشته است.

پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی گذشته در واقع بازی Pokémon Let’s Go بوده است، ولی نینتندو مثل همیشه این پوکمون جدید را در دو نسخه عرضه کرده است. بازی Pokémon Let’s Go دو نسخه‌ی Eeve و Pikachu دارد و اگر هر دو را کنار هم بگذاریم، این بازی در واقع پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی گذشته می‌شود، ولی چون فروش هر نسخه جداگانه محاسبه شده، این اتفاق نیفتاده است.

بازی Pokemon Let’s Go دو نسخه‌ی متفاوت دارد و هر دو نسخه فروش بسیار خوبی داشته‌اند.

پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی گذشته‌ی انگلستان بازی Spyro Reignited Trilogy بوده است. این بازی سه‌گانه‌ی اصلی اسپایرو را در که برای پلی‌استیشن وان عرضه شده بود، بازسازی کرده و در یک بسته جای داده است. برخلاف بازسازی قبلی شرکت اکتیویژن یعنی بازسازی کرش بندیکوت، بازسازی Spyro هم روی پلی‌استیشن ۴ و هم روی ایکس‌باکس وان عرضه شده است. با این حال، ۷۵ درصد فروش بازی Spyro Reignited Trilogy روی پلی‌استیشن ۴ بوده است.

دومین بازی پرفروش هفته‌ی گذشته بازی Red Dead Redemption 2 بوده که پس از سه هفته فروش، از صدر جدول یک رتبه پایین آمده است.

بازی Spyro Reignited Trilogy

Spyro Reignited Trilogy پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی گذشته بوده.

بازی Fallout 76 در هفته‌ی اول فروش خود در رتبه‌ی سوم قرار گرفته است. میزان فروش Fallout 76 در مقایسه با قسمت قبلی فال‌آوت یعنی Fallout 4 شاهد ۸۲ درصد کاهش بوده است. البته فقط از فروش فیزیکی بازی صحبت می‌کنیم و از زمان عرضه‌ی فال‌آوت ۴ افراد زیادی به خرید بازی به صورت دیجیتال روی آورده‌اند، ولی مطمئنا نه به اندازه‌ی ۸۲ درصد کاهش فروش.

همان تعداد نقدی هم که از بازی Fallout 76 منتشر شده‌اند، از وضعیت وحشتناک بد بازی می‌گویند. میانگین نمرات بازی حول نمره‌ی ۳ و ۴ از ۱۰ است! در نظر داشته باشید که از یک بازی بتسدا صحبت می‌کنیم و نه از یک بازی کوچک از شرکتی ناآشنا.

بازی Hitman 2

بازی Hitman 2 نقدها و نمرات خوبی گرفته، ولی اصلا فروش مناسبی نداشته است.

از طرفی، نقدها و نمرات خوب نتوانسته است منجر به فروش خوب بازی هیتمن ۲ (Hitman 2) شود. هیتمن ۲ هم از دیگر بازی‌هایی است که هفته‌ی گذشته وارد بازار شده، ولی در هفته‌ی اول فروش نامناسبی داشته است. بازی در رتبه‌ی دهم بازی‌های پرفروش هفته‌ی گذشته قرار گرفته، حتی با این که هم بازی‌کننده‌ها و هم منتقدان از هیتمن ۲ راضی بوده‌اند. مطمئنا موضوع‌هایی مثل انتخاب بد زمان عرضه و مارکتینگ نامناسب بازی روی میزان فروش هیتمن ۲ تاثیر گذار بوده‌اند.

می‌توانید در ادامه لیست کامل بازی‌های پرفروش هفته‌ی گذشته را ببینید.

  1. Spyro Reignited Trilogy
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Fallout 76
  4. Pokemon: Let’s Go, Pikachu
  5. FIFA 19
  6. Pokemon: Let’s Go, Eevee
  7. Call of Duty: Black Ops 4
  8. Fortnite: Deep Freeze Bundle
  9. Mario Kart 8 Deluxe
  10. Hitman 2

منبع: Metro.co.uk

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کاهش فروش ۸۲ درصدی فال‌آوت ۷۶ در مقایسه با فال‌آوت ۴؛ لیست کامل فروش هفته‌ی گذشته appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا