اخبار کسب و کار

دوربین گوشی‌های پیکسل ۳ برخی از عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

برخی از مالکان گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال گزارش داده‌اند که دوربین این گوشی‌ها گاهی اوقات عکس‌های گرفته‌شده را ذخیره نمی‌کند. کاربران زیادی در سایت Reddit و انجمن‌های پشتیبانی گوگل به این موضوع اشاره کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد این مشکل به گوشی‌های پیکسل ۲ هم سرایت کرده است.

برخی از کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که این مشکل به قابلیت HDR ارتباط دارد.

این مشکل مشخصا وقتی بروز پیدا می‌کند که بعد از ثبت عکس با اپلیکیشن Google Camera، کاربر موردنظر بلافاصله به اپلیکیشن دیگری سر می‌زند یا خیلی سریع گوشی را قفل می‌کند. کاربران می‌توانند تصویر کوچک عکس مذکور را در گالری مشاهده کنند ولی با ضربه بر آن، عکس موردنظر ناپدید می‌شود. در برخی مواقع، عکس اصلا در گالری ذخیره نمی‌شود ولی یک روز بعد در گالری ظاهر می‌شود.

همچنین کاربران گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۹، موتو Z2، موتو E4 و نکسوس ۵X که از اپلیکیشن Google Camera استفاده می‌کنند، چنین مشکلی را گزارش داده‌اند. در حال حاضر برخی از کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که این مشکل به قابلیت HDR ارتباط دارد. به همین خاطر تا زمانی که گوگل این مشکل را برطرف کند، آن‌ها پیشنهاد می‌دهند تا زمان اتمام فرایند ثبت عکس HDR اپلیکیشن دوربین بسته نشود یا به‌طور کامل این قابلیت غیرفعال شود. هنوز گوگل در این رابطه اظهارنظر نکرده است.

منبع: The Verge

The post دوربین گوشی‌های پیکسل ۳ برخی از عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا