اخبار کسب و کار

بازی عجیب و غریب The Stanley Parable به کنسول‌ها می‌آید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیو Galactic Cafe جمعه صبح در رویداد The Game Awards 2018 اعلام کرد که می‌خواهد The Stanley Parable را به کنسول‌ها بیاورد. این نسخه از بازی با نام The Stanley Parable: Ultra Deluxe شناخته می‌شود و شامل محتوا و پایان‌های جدیدی خواهد بود. سازندگان همچنین گفتند که دارندگان پلتفرم کامپیوتر از تجربه این اثر غافل نخواهند شد و می‌توانند از این محتویات اضافه استفاده کنند.

پلتفرم خاصی برای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی مشخص نشده، ولی ظاهرا بازی به تمام کنسول‌ها خواهد آمد.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی در نظر گرفته نشده، اما اگر هنوز موفق به تجربه این اثر نشده‌اید، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید تا تمام بازی را به همراه محتویات جدیدش تجربه کنید.

یکی از مواردی که منجر به موفقیت این اثر شد، داستان آن بود. The Stanley Parable داستان یک کارمند اداره با نام استنلی را روایت می‌کند. در یکی از روزها استنلی متوجه می‌شود که تمامی همکارانش به صورت مرموزی غیبشان زده و اداره‌شان به یک مکان متروکه تبدیل شده. در این نقطه است که بازی‌کن وارد داستان می‌شود و کنترل استنلی را به دست می‌گیرد. در حالی که مشغول گشت و گذار و بررسی در محیط‌های بازی هستید، همواره یک راوی در کنار شما قرار دارد. این راوی پیش از اینکه بخواهید تصمیمی بگیرید یا حرکتی انجام دهید، درباره آن با شما صحبت می‌کند و اعمال‌تان را توصیف می‌کند.

The Stanley Parable برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد و توانست تحسین منتقدین و افراد را به همراه داشته باشد.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی عجیب و غریب The Stanley Parable به کنسول‌ها می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا