اخبار کسب و کار

کنفرانس اپل؛ معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ [پخش زنده به پایان رسید]

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

کنفرانس اپل برای معرفی آیفون‌های جدید احتمالا یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین همایش‌های سالیانه دنیای تکنولوژی است. اپل هر ساله جدیدترین محصولات خود را در ماه سپتامبر در کنفرانسی با شکوه معرفی می‌کند و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به تماشای این کنفرانس می‌نشینند. کنفرانس سال ۲۰۱۸ اپل شب چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در محل «آمفی‌تئاتر استیو جابز» در اپل پارک برگزار خواهد شد.

کنفرانس سال ۲۰۱۸ اپل شب چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. می‌توانید این مراسم را به صورت زنده همینجا در سایت دیجی‌کالا مگ تماشا کنید.

پیش‌بینی می‌شود اپل در این کنفرانس دست کم ۳ آیفون جدید و نسل چهارم اپل واچ را معرفی کند. براساس گزارشات منتشر شده آیفون‌های جدید زبان طراحی مشابه گوشی پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون X خواهند داشت. یکی از این آیفون‌ها احتمالا صفحه نمایش ۶.۵ اینچی خواهد داشت که در این صورت بزرگ‌ترین صفحه نمایش در تاریخ آیفون‌ها خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود آیفون ۶.۵ اینچی «آیفون XS مکس» نامگذاری شود.

براساس اخبار منتشر شده اپل واچی که در این کنفرانس رونمایی می‌شود طراحی متفاوتی نسبت به ۳ نسل قبلی اپل واچ خواهد داشت و علاقمندان بی‌صبرانه منتظر دیدن اپل واچ جدید هستند.

تمام این اخبار و شایعات منتشر شده در کنار غافلگیری‌هایی که اپل همواره برای مخاطبان خود دارد کنفرانس سالانه اپل را به یک رویداد بسیار پرهیجان تبدیل می‌کند. اگر شما هم از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی یا از طرفداران پروپاقرص اپل هستید می‌توانید این مراسم را به صورت زنده در سایت دیجی‌کالا مگ تماشا کنید. در این مراسم کارشناسان دیجی‌کالا به مرور جدیدترین خبرها و ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص اتفاقاتی که در این مراسم رخ می‌دهد خواهند پرداخت.
می‌توانید تا پیش از آغاز کنفرانس اپل و برای کسب اطلاعات بیشتر از آنچه در این مراسم اتفاق می‌افتد، مقاله «۵ چیزی که از مراسم این هفته اپل انتظار داریم» را مطالعه کنید.

به‌روزرسانی: مراسم هم اکنون به پایان رسیده و خبرهای مربوط به معرفی دستگاه‌های جدید اپل را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر بخوانید.

  • اپل واچ سری ۴ رسما معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ‌تر و پایش نوار قلب
  • آیفون XS و iPhone XS Max رسما معرفی شدند
  • آیفون XR معرفی شد؛ بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی LCD و تراشه A12 Bionic
  • سیستم‌عامل macOS موهاوی در تاریخ ۲ مهر رسما عرضه می‌شود
  • iOS 12 از ۲۶ شهریور عرضه می‌شود

The post کنفرانس اپل؛ معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ [پخش زنده به پایان رسید] appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا