اخبار سینما

مشخص نیست فصل دوم «نوبت لیلی» ساخته می‌شود یا خیر!

روح الله حجازی اعلام کرد هنوز مشخص نیست دنباله سریال «نوبت لیلی» ساخته می شود یا خیر.

«نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی سریالی بود که به شکل اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش شد و به دلیل ساختار و شکل روایت آن مورد توجه منتقدان و بینندگان نیز قرار گرفت. با پایان پخش آن این سریال مانند بسیاری از سریال های دیگر شبکه نمایش خانگی این سوال پیش آمد که آیا این سریال نیز دنباله دار خواهد شد یا خیر.

حال روح الله حجازی در گفتگو با ایلنا می می گوید: «سریال در نقطه‌ای تمام شد که بسیاری از مخاطبان از ما درباره ساخت فصل دوم آن سوال می‌پرسند. بخشی از گره‌گشایی‌ها مربوط به فصل دوم است.

امیدوارم شرایطی فراهم شود که فصل دوم هم ساخته شود و همانطور که می‌دانید این اتفاق با همکاری و همراهی مخاطب رخ می‌دهد. در همه جای دنیا وقتی مخاطب از سریال استقبال کند تولید آن ادامه دارد. بارها شاهد بودیم سریالی بیگ پروداکشن با کیفیت بالا ساخته شده اما مورد پسند مخاطب عام نبوده و تولید آن هم متوقف شده است. هر چقدر نگاه مخاطب تازه‌تر شود، تغییر کند و با ریسک سازنده‌ها و پلتفرم همراهی کند امکان ساخت آثار متفاوت هم به راحتی میسر می‌شود. فعلاً مشخص نیست که فصل دوم «نوبت لیلی» ساخته می‌شود یا خیر.»

نویسندگان این مجموعه مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی بودند و حجازی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنندگی این مجموعه را هم بر عهده داشت.

قصه این سریال بدین قرار بود: لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا