اخبار کسب و کار

رامبد جوان – به‌هیچ‌وجه حضور نگار جواهریان شرط تهیه فیلم طلا نبود

رامبد جوان در گفتگو با روزنامه هفت صبح درباره اینکه آیا بازی نگار جواهریان پیشنهاد او بوده گفت: نه اصلاً، به‌هیچ‌وجه. بعضی وقت‌ها یک کارهایی مشترک می‌شود. مثلاً «نگار» را قرار می‌گذاریم با هم کارکنیم ولی برای فیلم طلا چنین قراری نیست؛ چون کارگردان کسی دیگر است. ما هم که آدم‌های “ندیدبدید” و از راه نرسیده نیستیم که بگوییم «یا نگار بازی می‌کند یا ما تهیه نمی‌کنیم!»
ما بچه سینما هستیم و می‌دانیم اصول حرفه‌ای یعنی چه. نگار هم این‌قدر اعتبار دارد و بازیگر خوبی است که برای خیلی از کارگردان‌ها لذت‌بخش است که بتوانند با او همکاری کنند. جنس سلیقه نگار و آقای شهبازی به هم نزدیک بود و باعلاقه از پیش‌تولید راجع به فیلم‌نامه حرف می‌زدند. وقتی به توافق رسیدند، تازه‌وارد عقد قرارداد شد. نگار هم مثل همه فیلم‌هایی که تا‌به‌حال کارکرده، با همان میزان دقت و وسواس رفتار کرد.

او درباره اکران آنلاین فیلم طلا گفت: معلوم نیست وقتی سالن‌های سینما باز شد، چه کسی حاضر است فیلم را در سالن سینما ببیند. خود من که عاشق سینما هستم، حاضر به این کار نیستم. چون نمی‌دانم قرار است با چه کسانی در سالن بنشینم. اصلاً وقتی قرار است زندگی عادی را از سر بگیرم، باید خیالم راحت باشد. ازآنجاکه احساس می‌کنم، مدیریت فعلی،‌ مدیریت خیلی دقیقی نیست و شک دارم بازگشایی خیلی از جاها با محاسبه دقیق رخ می‌دهد، پس تا اطلاع ثانوی خیالم راحت نیست. چه تضمینی وجود دارد، جاهایی را که باز می‌کنند مثل سالن سینما،‌ آدم‌های ناقل حضور نداشته باشند. این اضطراب که به خاطر ورود به مکان عمومی وجود دارد، ناگوار است؛‌ پس به این زودی قرار نیست،‌ تماشاچی در کمال آرامش به سالن سینما برود.

فیلم طلا پرویز شهبازی

اگر دیگران هم این مسیر را امتحان کنند به‌نظام نظام جدیدی راه ‌می‌افتد و نظام مطلقی که وجود دارد، بازنگری می‌شود؛ یعنی همه متوجه می‌شوند روش‌های دیگری برای اکران و دیده شدن وجود دارد. هر چیزی که از شکل انحصاری دربیاید نشانه موفقیت است. اکران فیلم‌ها همیشه دست سینما دار، پخش‌کننده و … بوده است و به‌نظام این روش جدید می‌تواند انحصار را خارج کند. در اکران سینماها حدود ۳۵ درصد هزینه فیلم برمی‌گردد ولی بر اساس توافقی که اینجا ما با vodها داریم ۷۰ درصد هزینه برمی‌گردد. درنتیجه اگر فیلم، یک‌میلیاردی تومان بفروشد، ۷۰۰ میلیون تومان آن برمی‌گردد. اگر قرار بود ۷۰۰ میلیون تومان در سینما به دست بیاوریم، فیلم باید چیزی حدود دو میلیارد می‌فروخت.
منبع: هفت صبح

نوشته رامبد جوان – به‌هیچ‌وجه حضور نگار جواهریان شرط تهیه فیلم طلا نبود اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا