اخبار کسب و کار

از فصل چهارم سریال True Detective چه انتظاری باید داشته باشیم؟

آیا فصل چهارم سریال گارآگاهان حقیقی ساخته خواهد شد؟ و در صورت ساخت چه زمانی پخش می‌شود؟ فصل سوم سریال True Detective که از شبکه HBO پخش می‌شود امسال پس از وقفه‌ای چند ساله در دسترس هواداران این سریال قرار گرفت.

بر اساس گزارش اسکرین‌رنت، ماهیت اقتباسی سریال ترو دیتکتیو این موضوع را ایجاب می‌کند که فصل‌های این سریال هر زمان که تهیه‌کنندگان و به‌طور دقیق‌تر سازندگان و نویسنده اصلی یعنی نیک پیزولاتو بخواهند ساخته شود. پس این نکته که ساخت فصل سوم سریال، تا سه سال پس از معرفی اولیه آن در سال ۲۰۱۶ به طول انجامید غافلگیرکننده نیست.

فصل سوم گارآگاهان حقیقی با درخشش ماهرشالا علی در نقش کارآگاه وین هیز و استیفن دورف در نقش کارآگاه رولند وست داستان قتل ویل پرسل و گم شدن خواهر او یعنی جولی پرسل را روایت می‌کرد. با جلو رفتن داستان مشخص شد که فصل سوم در همان دنیایی رخ می‌دهد که وقایع فصل اول رخ داده بود و همچنین ماجراهای هردو فصل به یکدیگر مرتبط بوده است. شاید فصل چهارم نیز در ادامه همین ماجرا ساخته شود.

درست مثل فصل‌های قبلی، فصل چهارم کارآگاهان حقیقی احتمالاً یک داستان اقتباسی دیگر خواهد بود اما در حال حاضر نکات مبهم زیادی پیرامون آینده آن وجود دارد. فصل سوم هم برای پیزولاتو و هم برای HBO یک بازگشت مجدد به اوج بود پس طرفین قطعاً درباره ساخت یک فصل/داستان دیگر هیجان خواهند داشت. اما در ادامه ببینیم که هواداران این سریال از فصل چهارم کارآگاهان حقیقی چه انتظاری باید داشته باشند؟

HBO هنوز ساخت فصل چهارم را سفارش نداده است اما این به معنای ادامه ندادن سریال نیست. در ژانویه ۲۰۱۴، تقریباً زمانی که فصل اول سریال به‌نمایش درآمده بود، HBO یک توافق دوساله با پیزولاتو امضا کرد و بنابراین از ساخت یک فصل دیگر از این سریال درام جنایی اطمینان حاصل کرد و تنها چند ماه پس از آن بود که خبرها درباره فصل دوم سریال True Detective منتشر شد و انتهای همان سال هم پروسه تولید آغاز شد. اما عجله برای تولید فصل دوم در نهایت منجر به ارائه نمایشی ناامیدکننده شد. به همین دلیل بود که ساخت فصل سوم تا این حد طول کشید.

تقریباً یک سال پس از پخش شدن فصل دوم بود که HBO تأیید کرد برای ساخت فصل سوم برنامه دارد. با توجه به اینکه فصل سوم از فصل پیشین به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهتر بوده منطقی است که HBO برای هرگونه اعلام رسمی درباره فصل چهارم اصلاً عجله نداشته باشد. اگر هم قرار بر این کار باشد، بهترین سناریو این است که هواداران منتظر تور تابستانی TCA باشند. HBO پیش از این نیز در همین مراسم از سریال‌های بعدی خود رونمایی کرده بود.

از آنجایی که Treu Detective هنوز تمدید نشده است، در حال حاضر برای فصل چهارم تاریخ نمایش وجود ندارد. مخاطبان نباید انتظار داشته باشند که همین موقع از سال بعد خبری از فصل چهارم باشد اما از طرف دیگر، ماه‌های ابتدایی ۲۰۲۱ شاید تاریخ خوبی باشد. با توجه به استقبال خوب از فصل سوم، HBO نیز درس گرفته و برای ساخت فصل چهارم از زمان بهترین استفاده را خواهد کرد. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای ادامه سریال این است که به پیزولاتو فرصت لازم داده شود تا یک داستان جدید که ارزش روایت داشته باشد توسط وی به رشته تحریر دربیاید.

اگر این اتفاق رخ بدهد، فصل چهارم True Detective نیز یک داستان دیگر خواهد بود که در چند دوره زمانی مختلف روی می‌دهد. فعلاً ریش و قیچی در دست پیتزولاتو است و نتایج هم تاکنون نسبتاً خوب بوده‌اند. اما یک چیز که طرفداران سریال از سال ۲۰۱۴ خواهان آن هستند، بازگشت متیو مک‌کانهی و وودی هرلسون است. این احتمال وجود دارد که فصل چهار دنباله‌ای برای فصل اول باشد اما شاید به‌جای آن، شاهد داستان‌های دیگری پیرامون کودک‌ربایی باشیم.

بیشتر بخوانید:
دانلود سریال مانکن
دانلود سریال کرگدن
هر آنچه که در مورد سریال لوکی (Loki) باید بدانیم
نکاتی که باید راجع به فصل سوم سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) بدانیم

نوشته از فصل چهارم سریال True Detective چه انتظاری باید داشته باشیم؟ اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا