اخبار کسب و کار

HBO ساخت سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon را تایید کرد

روز قبل مشخص شد نخستین سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پس تولید قسمت پایلوت ادامه نخواهد داشت و ساخت آن متوقف می‌شود. این سریال موفق نشد توجه مدیران شبکه را جهت ادامه راهش جلب کند. شبکه HBO سپس تایید کرد سریال فرعی و پیش‌درآمد جدید دنیای بازی تاج و تخت تحت عنوان House of the Dragon توسط این شبکه سفارش داده شده و تولید خواهد شد.

ما ابتدا طی اوایل ماه سپتامبر پی بردیم HBO قصد دارد با اقتباس از رمان آتش و خون سریال پیش‌درآمدی از دنیای بازی تاج و تخت و با تمرکز بر سرگذشت خاندان تارگرین بسازد. این سریال توسط جرج آر. آر. مارتین و سازنده سریال کلنی (Colony) یعنی رایان کاندل تولید خواهد شد. تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان میگوئل ساپوچنیک (کارگردان چند قسمت از سریال بازی تاج و تخت مانند The Battle of the Bastards و The Long Night) نیز به آن‌ها کمک خواهد کرد.

سریال فرعی House of the Dragon از طریق شبکه‌های HBO و HBO Max پخش می‌شود. کاندل و ساپوچنیک به‌عنوان شورانر نیز در این سریال همکاری خواهند داشت. ساپوچنیک همچنین قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر این سریال فرعی را کارگردانی خواهد کرد. مارتین و وینس جراردیس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه House of the Dragon همکاری خواهند داشت. در ادامه شاهد پوستر جدید این سریال فرعی باشید:

سریال پیش‌درآمد House of the Dragon

مدیر شبکه HBO طی یک بیانیه گفت:

«دنیای بازی تاج و تخت داستان‌های غنی بسیاری دارد. ما مشتاقانه در کنار میگوئل، رایان و جرج منتظریم تا به ریشه خاندان تارگرین و روزهای نخستین وستروس پی ببریم.»

هنوز اطلاعات بیشتری از جزئیات سریال پیش‌درآمد House of the Dragon منتشر نشده است. در نتیجه برای پی بردن به داستان دقیق و تاریخ پخش این مجموعه باید صبر بیشتری به‌خرج دهیم.

بیشتر بخوانید:

  • اولین تریلر بازسازی فیلم ترسناک The Grudge منتشر شد.
  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه ۲ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • اطلاعات کامل از سریال مورد انتظار Dracula محصول مشترک BBC One و Netflix
  • چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما)

نوشته HBO ساخت سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon را تایید کرد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا