اخبار کسب و کار

گال گادوت Irena Sendler را برای کمپانی برادران وارنر می سازد

گال گادوت بازیگر فیلم Wonder Woman “زن شگفت انگیز” ، فیلم Irena Sendler “ایرنا سندلر” را برای کمپانی برادران وارنر تولید کرده و نقش اصلی را نیز در این فیلم بازی خواهد کرد. تهیه کنندگان اصلی این فیلم خود گال گادوت و همسر او یعنی جیرون ورسانو می باشند.

داستان این فیلم در مورد پرستار و ممدکار اجتماعی لهستانی به نام ایرنا سندلر است که در طی جنگ جهانی دوم توانست با کمک سازمان مقاومتی-زیرزمینی زگوتا، جان نزدیک 2500 کودک یهودی را از فاجعه ی هولوکاست نجات دهد. داستان این عملیات و حرکت جسورانه‌ او سال‌ها پس از جنگ آشکار شد و بسیاری حتی نام او را نمی‌دانستند.

Gal Gadot

نگارش فیلمنامه این فیلم را جاستین جوئل گیلمر برعهده دارد که پیشتر نویسنده ی تعدادی از اپیزود های سریال The 100 بوده و فیلم Harry Haft را نیز نویسندگی کرده است. استوارت هازلدین ، فیلم را کاگردانی خواهد کرد.

گال گادوت که سال پرکاری را می گذراند در این فیلم در نقش ایرنا سندلر ظاهر خواهد شد. او که خود اسرائیلی است از ایفای نقش این کارکتر ابراز خشنودی کرده است. او همچنین فیلم Wonder Woman 1984 را آماده ی اکران دارد، علاوه بر آن در فیلم Death On The Nile “مرگ در رود نیل” به کارگردانی کنث برنا ، نیز بازی می کند که ادامه ای بر فیلم Murder on the Orient Express “قتل در قطار سریع السیر” محسوب می شود. همچنین همبازی رایان ریندولز و دواین جانسون در فیلم Red Notice “آژیر قرمز” از نتفلیکس ، خواهد بود.

تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

نوشته گال گادوت Irena Sendler را برای کمپانی برادران وارنر می سازد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا