اخبار کسب و کار

یحیی عبدل‌متین یکی از نقش‌های اصلی فیلم ماتریکس 4 را بازی خواهد کرد.

ستاره فیلم Aquaman پیشنهاد ایفای یکی از نقش‌های کلیدی آخرین فیلم ماتریکس را قبول کرده است.

طبق گزارش ورایتی لانا واچوفسکی ،کارگردان این فیلم، ملاقاتی با این بازیگر برای پیشنهاد یک نقش مهم داشته است تا عبدل‌متین در کنار کیانو ریوز و کری‌ان‌ ماس به تیم بازیگری این فیلم بپیوندد.

در ماه آگوست ، استودیو برادران وارنر ساخت قسمت چهارم فرنچایز ماتریکس را تایید کرد. در ادامه نیز بازگشت ریوز و ماس برای ایفای نقش‌های قبلی خود خبر داد و لانا واچوفسکی نیز برای نویسندگی و کارگردانی برگشته است. همچنین این استودیو در کنار Village Road Pictures کار تهیه‌کنندگی و انتشار این فیلم را برعهده دارند.

در کنار واچوفسکی، الکساندر همون و دیوید میچل در نوشتن فیلمنامه همکاری کرده‌اند و گرنت هیل نیز در کار تهیه‌کنندگی به واچوفسکی کمک خواهد کرد. انتظار میرود ساخت فیلم در اوایل سال 2020 آغاز شود.

استودیو برادران وارنر تلاش زیادی برای سخت قسمت چهارم کرده است اما به مدت چند سال درگیر مشکلات حق و حقوقی این فیلم بود. ولی پس از مشاهده محبوبیت و موفقیت فیلم‌های اخیر کیانو ریوز مانند Toy Story 4 و John Wick 3:Parabellum سران استودیو عزم خود را جزم کردند تا این فیلم را بسازند.

سه‌گانه اصلی ماتریکس (The Matrix، The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions) به طور مجموع 1.6 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشتند. هر سه این فیلم ها توسط لانا واچوفسکی و خواهرش لیلی نوشته و کارگردانی شده‌اند.

هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم مشخص نشده است اما شایعاتی مبنی بر حضور مورفوس جوان در این فیلم مطرح شده است و حالا با استخدام عبدل‌متین این شایعه قوت گرفته است.

یحیی عبدل‌متین اولین نقش بزرگ خود را در فیلم Aquaman تجربه کرد ولی حالا بین فیلمسازان محبوب شده است و در ادامه در فیلم Us بازی کرده است. این بازیگر در تلویزیون هم چند کار مهم انجام داده است و در یکی از قسمت‌های Black Mirror بازی کرده است ودر آینده‌ای نزدیک او را در سریال موردانتظار شبکه HBO به نام Watchmen خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

  • لن وایزمن به عنوان کارگردان اسپین‌آف فیلم جان ویک انتخاب شده است.
  • فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر به دو سوال راجع‌به ری و Force پاسخ می‌دهد
  • فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد
  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.

نوشته یحیی عبدل‌متین یکی از نقش‌های اصلی فیلم ماتریکس 4 را بازی خواهد کرد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا