اخبار کسب و کار

بازیگران فیلم The Suicide Squad مشخص شدند

جیمز گان فهرست رسمی بازیگران فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) را با انتشار یک عکس معرفی کرد و این لیست شامل نام‌های جذاب است.

فهرست رسمی بازیگران این فیلم مشخص شده، جیمز گان کارگردان دومین فیلم از مجموعه‌ی The Suicide Squad با انتشار تصویری از نام بازیگران در صفحه توییتر خود، بازیگران این فیلم را رسما معرفی کرده است، بازیگرانی که قرار است به این فیلم بازگردند و یا اضافه شوند عبارتند از: مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، در حال حاضر اطمینان داریم که رابی در نقش هارلی کویین، کینامن در نقش ریک فلگ، کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و دیویس در نقش آماندا والر بازخواهند گشت، اما نقش دیگر بازیگران فیلم The Suicide Squad تایید و اعلام نشده است.

البته شایعاتی وجود دارد که به نظر حداقل درصدی از آن‌ها می‌توانند درست باشند، دستمالچیان در نقش پولکا-دات من (Polka-Dot Man)، ملکیور در نقش رتکچر (Ratcatcher)، سینا در نقش پیسمیکر (Peacemaker) و ایجی در نقش کینگ شارک (King Shark)، قرار است در فیلم The Suicide Squad نقش آفرینی کنند، همچنین شایعاتی وجود داشت که البا قرار است در نقش ددشات در این فیلم بازی کند که در ادامه تصمیم گرفته شد تا او نقش دیگری را بر عهده بگیرد که در حال حاضر شایعات بازی در نقش شخصیت برنز تایگر (Bronze Tiger) بیش از هر شخصیت دیگری شنیده می‌شود، با توجه به منبع الهام گان برای ساخت فیلم The Suicide Squad نیز منطقی به‌نظر می‌رسد. همچنین روکر با اینکه حضورش در این فیلم را تکذیب کرده بود، اما در نهایت شاهد حضورش در قسمت جدید فیلم Suicide Squad هستیم که حداقل به‌نظر می‌رسد که او احتمالا قرار نیست نقش کینگ شارک را بر عهده داشته باشد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ معادل با ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید این فیلم ۲۳ سپتامبر امسال (۱ مهر) در آتلانتا در ایالت جورجیا آغاز شود.

بیشتر بخوانید

  • دانلود سریال مانکن قسمت 1 تا 4 (خرید با ترافیک نیم بها)
  • تاریخ پخش سریال His Dark Materials مشخص شد [+تریلر ]
  • تاریخ اکران فیلم هانسل و گرتل 2020 [ Gretel & Hansel ]
  • شبکه‌ی اپل تی وی پلاس (+Apple TV) نزدیک است

نوشته بازیگران فیلم The Suicide Squad مشخص شدند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا