اخبار کسب و کار

تاریخ پخش سریال His Dark Materials مشخص شد [+تریلر ]

سریال His Dark Materials را می‌توان یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ قلمداد کرد که با همکاری دو شبکه HBO و BBC ONE و همچنین کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) در دست ساخت می‌باشد.

سریال نیروی اهریمنی‌اش یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعت سینما به دلیل تعدد بسیار زیاد کاراکترها و همچنین تکنولوژی ساخت این سریال فانتزی-هیجان انگیز می‌باشد.

برای بررسی و اطلاعات پیرامون این سریال تا انتهای مطلب همراه تایم سیتی باشید.

سریال His Dark Materials یک مجموعه اقتباس شده است که از رمان سه گانه‌ی فانتزی فیلیپ پولمن که با همین نام منتشر شده، ساخته شده است.

قبل از ساخت این سریال فیلم The Golden Compass (قطب نمای طلایی) با بازی دنیل کریگ و نیکول کیدمن که نقش شخصیت‌های اصلی را داشتند، از روی کتاب اول این مجموعه ساخته شد ولی متاسفانه هم از نظر عموم سینمادوستان و هم در گیشه شکست خورد تا نتوانیم ادامه این فیلم سینمایی را در قالب سه قسمت به تماشا بنشینیم.

تاریخ شروع پخش

پخش فصل اول سریال His Dark Materials از تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۹ معادل با ۱۳ آبان ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد.

مجموعه نیروی اهریمنی‌اش که توسط پولمن نوشته شده است با عناوین سپیده شمالی (۱۹۹۵) خنجر ظریف (۱۹۹۷) و دوربین کهربایی (۲۰۰۰) نام‌گذاری شده‌اند و به عنوان یکی از 100 رمان پرفروش تاریخ شناخته می‌شوند. کتاب‌های این مجموعه از نظر ادبی و داستان بسیار قوی هستند که کار را برای فیلم‌سازان جذاب‌تر خواهد کرد. طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر فصل اول سریال His Dark Materials هستند تا این شاهکار را به تماشا بنشینند.

تام هوپر کارگردانی که با فیلم سخنرانی پادشاه موفق شده بود 4 جایزه اسکار را دریافت کند فصل اول این سریال که شامل 8 قسمت می‌شود را کارگردانی خواهد کرد. شخصی که توانایی خود را با ساختن فیلم های اقتباس شده مانند بینوایان و سخنرانی پادشاه ثابت کرده است و یک گزینه مناسب برای ساختن این رمان در قالب یک سریال به حساب خواهد آمد.

جالب‌ترین اقدام شبکه بی بی سی وان تمدید این سریال برای فصل دوم قبل از پخش فصل اول آن است که توجه همه را به خود جلب کرد به گونه ای که این شبکه از موفقیت فصل اول این سریال اطمینان خاطر دارد. با توجه به قدرت شبکه HBO در پخش این سریال در تمام جهان باید بازار فروش آن را کاملا آماده دانست به خصوص که بعد از اتمام سریال Game of Thrones و بعد از پخش سریال تحسین شده Chernobyl تمام حواس ها به این شبکه جمع شده است.

His Dark Materials: The Golden Compass

فیلمنامه این مجموعه در سال 2015 به وسیله جک تورن نوشته شده است و رود پیش تولید این مجموعه زمان زیادی را به خود اختصاص داده است. جک تورن را با سریال زیبای Skins می‌شناسیم که در ژانر نوجوانان و با توجه به مشکلات آن‌ها به نمایش در آمد و بازخورد مثبتی را توانست دریافت کند. با توجه به اینکه شخصیت های اصلی سریال His Dark Materials در سنین نوجوانی قرار دارند. جک تورن را باید یک نابغه برای فیلمنامه و یک روانشناس با تجربه برای رفتار نوجوانان این سریال دانست. قطعا به بهترین شکل شاهد نحوه برخورد نوجوانان این فیلم با موضوعات مختلف خواهیم بود.

داستان سریال His Dark Materials پیرامون دو شخصیت لایرا بلاکوا و ویل پری است که در دو دنیای موازی زندگی می‌کنند. پیشگویی شده است که سرنوشت بشریت در دستان لایرا قرار دارد و او برای نجات دوستان خود نهایت تلاش خود را می‌کند و در طول داستان حقیقت را در مورد پدر و مادر حقیقی خود متوجه می‌شود. اتفاقات پیرامون این سریال در دنیایی است که شامل چند جهان می‌شود و هرجهان قدرت و ویژگی های خود را دارد.

HBO قطعا سال پر از موفقیت را به دنبال خواهد داشت بعد از اتمام سریال بازی تاج و تخت شاهد پخش مینی سریال Chernobyl بودیم که تمام رکوردها را جا به جا کرد و از نظر بینندگان و منتقدین بالاترین نمرات را دریافت کرد. در ادامه راه سریال Watchmen هم در لیست پخش 2019 شبکه HBO قرار دارد که یکی از محبوب‌ترین کمیک های تاریخ می‌باشد. BBC ONE هم با احتمال پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders و همچنین سریال His Dark Maetrials سال طوفانی را دنبال خواهد کرد.

بازیگران سریال His Dark Materials

لیست بازیگران سریال His Dark Materials پر ستاره می‌باشد که اگر به سریال های تلویزیونی علاقه مند باشید برای شما این لیست بسیار پررنگ تر خواهد بود. دافنه کین، بازیگر فیلم Logan نقش لایرا را ایفا خواهد کرد، لین-منیول میراندا بازیگر فیلم Mary Poppins Returns (بازگشت مری پاپینز) ، جیمز مک‌آووی بازیگر فیلم Split که نقش عمو لایرا در بر عهده دارد و کلارک پیترس بازیگر سریال The Wire ، ایان گلدر در برنامه تلویزیونی Queers ، روث ویلسون بازیگر سریال Luther (لوثر) ، ویل کین بازیگر مینی سریال Wolf Hall (تالار گرگ‌ها) ، آریون بیکیر بازیگر فیلم Life (زندگی) و جورجینا کمپبل بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه) از جمله بازیگرانی هستند که در این تیم حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

تریلر رسمی سریال

تیزر تریلر His Dark Materials

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات و تاریخ اکران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم
  • به جز گیم آف ترونز کدام سریال های HBO را ببینیم ؟
  • تاریخ اکران انیمیشن « The Croods 2 » [ تریلر و جزئیات ]
  • دانلود همه ی قسمت های سریال هیولا از مهران مدیری ( با لینک مستقیم )
  • دانلود مجموعه رالی ایرانی 2 [ دانلود قانونی ] تحلیل و بررسی سریال Chernobyl [قسمت پنجم اضافه شد]

نوشته تاریخ پخش سریال His Dark Materials مشخص شد [+تریلر ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا