اخبار کسب و کار

جیمز وان بازیگران اصلی فیلم ترسناک خود را انتخاب کرده است.

جرج یانگ نقش اصلی مرد فیلم را مقابل آنابل والیس در فیلم ترسناک محرمانه جیمز وان بازی خواهد کرد.

وان در تلاش است مراحل پیش‌تولید این فیلم را ( با نام رمزی “SilverCup” ) تا پاییز امسال به اتمام برساند چرا که در پاییز باید دنباله فیلم “Aquaman” را با بازی جیسون موموآ کارگردانی کند. داستان این فیلم هنوز مخفی مانده است و همینطور شخصیت‌های والیس و یانگ نیز مشخص نشده‌اند.

وان داستان اولیه فیلم را همراه با اینگرید بیسو نوشته است و خود او تهیه‌کنندگی فیلم را به همراه مایکل کلیر برعهده گرفته است البته که هنوز مشخص نشده است که چه کسی فیلمنامه اصلی فیلم را خواهد نوشت.

استودیو New Line وظیفه پخش فیلم در سراسر جهان را بر عهده گرفته است در حالیکه StarLight Media وظیفه پخش فیلم در چین را برعهده دارد. همکاری طولانی مدت و موفقی بین New Light و جیمز وان برقرار بوده است که میتوان به فیلم “Conjuring” و اسپین آف‌ها و دنباله‌های این فیلم اشاره کرد.

“SilverCup” اولین نقش اصلی و بزرگ جرج یانگ به شمار می‌آید. او قبلا در مینی‌سریال “Grace” در شبکه HBO بازی کرده بود و همچنین در هر دو قسمت فیلم مستقل “A Bread Factory” بازی کرده است اما تاکنون نقش اصلی فیلمی را برعهده نگرفته است. در مقابل او آنابل والیس کارنامه شلوغی هم در سینما و هم در تلویزیون دارد که میتوان به فیلم‌های “The Mummy” و “Tag” اشاره کرد البته که والیس در تلویزیون کارهای با کیفیت‌تری دارد که “Peaky Blinders” بهترین کار او تلقی میشود و به تازگی نیز در سریال پرستاره‌ی شوتایم به نام “The Loudest Voice” مقابل راسل کرو بازی کرده است.

اینطور که به نظر میرسد طرفداران فیلم های ترسناک باید مدت زیادی را منتظر ساخته جدید جیمز وان بمانند.

  • ساخت فیلم The Matrix 4 به صورت رسمی تایید شد
  • تاریخ اکران فیلم انابل 3: به خانه برمیگردد 2019+[زمان انتشار بلوری]
  • نقد و بررسی فیلم John Wick 3 – جان ویک 3
  • نقد و بررسی فیلم Avengers: End Game

نوشته جیمز وان بازیگران اصلی فیلم ترسناک خود را انتخاب کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا