اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم انابل 3: به خانه برمیگردد 2019+[زمان انتشار بلوری]

یکی از بهترین سالها برای علاقه مندان به فیلم ترسناک ، سال 2019 است . چراکه فیلمهایی هم‌چون انابل 3 ، روز مرگت مبارک 2 ، « It 2 » اکران می‌شوند .

این مطلب به معرفی و بیان جزئیات در مورد عروسک مرموز و شیطانی یعنی « انابل » می‌پردازد .

در ادامه قصد داریم جزئیات بیشتری راجب این فیلم ، تاریخ اکران و تریلر این فیلم ترسناک را برای شما همراهان تایم سیتی ارائه دهیم .

انابل 1

« انابل » یک فیلم ترسناک آمریکایی است که نخستین بار در سال 2014 به اکران درآمد . نویسنده فیلمنامه « گری دوبرمن » بود و کارگردانی آنرا « جان آر.لئونتی » انجام داد .

آنابل یک اسپین آف از فیلم « احضار روح – Conjuring » به شمار میرود که در سال 2013 اکران شد و یکی از ترسناک ترین فیلم های ساخته شده در تاریخ است . داستان فیلم براساس عروسکی واقعی با همین نام یعنی « آنابل » ساخته شده است .

آنابل عروسک آدم ربایی است که به ادعای دو شیطان شناس با نام های « اِد و لورن وارن » تسخیر شده . این عروسک در موزه ی شگفت انگیز « وارن » در مونرو کانتیکت نگه داری میشود .

از بازیگران فیلم میتوان « انابل والیس » – « وارد هورتون » – « تونی آمندولا » را نام برد . قسمت اول فیلم آنابل با بودجه ای بالغ بر 6.5 میلیون دلار تولید شد و با فروشی معادل 257 میلیون دلار در سطح جهان ، یکی از موفقترین فیلم های ترسناک به شمار میرود .

داستان فیلم آنابل 1 ، بعد از کشته شدن انابل هیگینز در آپارتمان میا و جان یک زوج نوجوان روح سرگردان ان به دنبال روح دختر ان زوج لیا است و برای انجام نقشهٔ شیطان پرستانهٔ خود از یک عروسک استفاده می‌کند و به سرعت مورد تسخیر این عروسک قدرتمند قرار میگیرند .

آنابل 2

3 سال بعد از خلق قسمت اول ، سازندگان فیلم خبر از ساخت ادامه ی قسمت قبلی را دادند و نهایتا در سال 2017 ، این فیلم با عنوان « آنابل : آفرینش » به اکران درآمد تا چهارمین فیلم ساخته شده از مجموعه احضار روح یا همان Conjuring باشد .

نوشتن فیلمنامه قسمت دوم نیز همانند قبل توسط گری دوبرمن انجام شد ، اما کارگردانی قسمت دوم توسط « دیوید اف.سندبرگ » انجام شد .

« آنابل : آفرینش » منشأ قدرت گرفتن و تسخیر شدن عروسک مرموز را نشان میدهد و با درخشش بازیگران خود یعنی « استفانی سیگمن – تالیثا بیتمن – لولو ویلسون » موفقیت چشمگیری در عرصه سینما به ثبت رساند .

داستان فیلم زندگی یک عروسک‌ساز و همسرش را روایت می‌کند که دوازده سال بعد از مرگ غم‌انگیز دختر کوچکشان، به یک کشیش و چند یتیم همراه او در خانهٔ خود پناه می‌دهند، اما بعد از آن فقط شاهد هدف قرار گرفتن آن‌ها توسط موجود وحشتناک و دیوانه‌ای که خودشان خلق کرده‌اند هستند .

آنابل 2 با نظرات مثبتی از سوی منتقدین همراه بود و بر اساس گزارشاتی که پایگاه اینترنتی « راتن تومیتوز » اعلام کرد ، 68% از انتقادات مثبت بوده و از نظر سایت های نقد بزرگ دیگر نیز ، این فیلم موفقیت زیادی به دست آورده .

Annabelle Creation

انابل 3 – 2019

حال در جدیدترین اخبار سینما ، ساخت قسمت سوم فیلم آنابل و ششمین فیلم از مجموعه احضار – Conjuring ، سرو صدای زیادی را به پا کرده .

این فیلم تا به امروز حدود ۲۲۱.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۷۲.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۴۹.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

فیلم Annabelle Comes Home در حال حاضر کمترین فروش‌ را در بین فیلم‌های مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) دارد. نسخه خانگی فیلم Annabelle Comes Home شامل محتوای اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده، بخشی در مورد آرتیفکت‌ها و چیزهای اسرار آمیز و ویدیوهایی از پشت صحنه چند بخش فیلم مثل فریمن/دیمون، The Bloody Bride و گرگینه (The Werewolf) خواهد بود.

تاریخ اکران انابل 3+ تاریخ انتشار نسخه بلوری

این فیلم در تاریخ 28 ژوئن 2019 « جمعه 7 تیر 1398 » اکران شده است درابتدا نسخه بلوری این فیلم در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور) منتشر خواهد شد و انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری و DVD می‌شود،‌در تاریخ ۸ اکتبر 2019 (۱۶ مهر) تنظیم شده است.
همچنین لازم به ذکر است که این عنوان ، یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم های 2019 حساب می‌شود .

فیلمنامه این قسمت توسط « گری دوبرمن و جیمز وان » نوشته شده و کارگردانی آن هم اینبار به عهده خود دوبرمن بوده است.
از ستارگان فیلم نیز می‌توان « ورا فارمیگا » – « پاتریک ویلسون » – « مکینا گریس بازیگر نوجوان فیلم » را نام برد .

تریلر انابل 3 : بازگشت به خانه (غیر رسمی)

بیشتر بخوانید

تاریخ اکران فیلم Bill And Ted 3 [ تریلر و جزئیات کامل ]
تاریخ اکران قسمت نُهم جنگ ستارگان – 2019
بهترین موسیقی متن های فیلم – 40 آهنگ ماندگار تاریخ سینما [ دانلود ]
بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (30 سریال برتر تاریخ)

نوشته تاریخ اکران فیلم انابل 3: به خانه برمیگردد 2019+[زمان انتشار بلوری] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا