اخبار کسب و کار

Universal پخش فیلم The Hunt به طور کامل متوقف کرده است.

پس از آنکه استودیو یونیورسال تبلیغات فیلم را متوقف کرده بود، حال با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که این فیلم تا اطلاع ثانوی به سینما ها نخواهد رفت.

فیلم هیجانی The Hunt به کارگردانی کریگ زوبل و بازی بازیگران مطرحی از جمله هیلاری سوانک، اما رابرتس و جاستین هارتلی داستان مردم ثروتمند و قدرتمندی را دنبال میکند که برای تفریح و رفع استرس در مکان هایی محدود اقدام به شکار انسان میکنند.این فیلم که قرار بود در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر به روی پرده های سینما برود حالا با تاخیری احتمالا طولانی رو به رو شده است. یونیورسال چند روز پیش تمام تبلیغات فیلم را پس از تیراندازی های گسترده در سطح آمریکا متوقف کرده بود.

در بیانیه یونیورسال امده است که:

در حالیکه یونیورسال کمپین تبلیغاتی فیلم The Hunt را متوقف کرده بود، بعد از مدتی تفکر استودیو تصمیم گرفته است که برنامه های خود را برای پخش فیلم متوقف کند.

ما در کنار فیلمسازان خود می ایستیم و به همکاری خود برای انتشار فیلم های خلاقانه و جسورانه آن ها ادامه میدهیم. به مانند تمام کسانی که با این فیلم هیجانی اجتماعی همکاری داشتند ،ما هم درک میکنیم که الان زمان مناسبی برای پخش فیلم نمیباشید.

یکی از منابع نزدیک به استودیو نیز اعلام کرده است که سازندگان فیلم نیز با این تصمیم موافق بودند.این منبع همچنین گفته است که این تصمیم بسیار سختی برای سازندگان و استودیو بوده است اما سران استودیو تصمیم گرفته که پخش فیلم باید متوقف شود و به زمان دیگری موکول شود.

اگر طرفدار فیلم هستید باید مدت بیشتری را منتظر ساخته کریگ زوبل و دیمن لیندلوف باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم Eternals (+ جزئیات کامل)
  • تاریخ اکران فیلم گودزیلا مقابل کینگ کونگ [ سال 2020 ]
  • واکنش منتقدان به فیلم Scary Stories To Tell In The Dark
  • تاریخ اکران فیلم Ad Astra [جزئیات کامل+تریلر]

نوشته Universal پخش فیلم The Hunt به طور کامل متوقف کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا