اخبار کسب و کار

کاسیو ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت کاسیو از جمله شرکت‌های ساعت سازی بوده که در چندسال اخیر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS (که در گذشته با نام اندروید ور) شناخته می‌شد، عرضه کرده است. حالا این شرکت سومین نسل از ساعت‌های خود را با بهبودهای زیادی نسبت به نسل قبلی معرفی کرده است. سومین نسل ساعت‌های Pro Trek با تمرکز روی کوچک‌تر شدن طراحی شده است.

بدنه این ساعت نسبت به نسل قبلی کوچکتر شده اما هنوز ظاهر سخت و جی-شاک مانند خود را حفظ کرده است. در کنار این ساعت نیز سه دکمه تعبیه شده که می‌توان آن‌ها را برای باز کردن اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرد. همچنین اگر به یاد داشته باشید، دو نسل قبلی این ساعت نیز از دو نمایشگر بهره می‌بردند که یکی نمایشگر عادی ساعت بود و دیگری یک لایه نمایشگر سیاه و سفید بود که در زمان خاموش بودن نمایشگر اصلی، فعال می‌شد و به این ترتیب مصرف باتری کمتر می‌شد. حالا نمایشگر دوم و سیاه سفید در این نسل نیز پیشرفت کرده و اکنون اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد.

ارتفاع بدنه کاسیو Pro Trek و همینطور عرض آن کمتر شده و به طور کل هم اکنون ابعادی معادل ۶۰.۵×۵۳.۸×۱۴.۹ میلی‌متری دارد که باید گفت هنوز هم با وجود کوچکتر شدن، این ساعت برای هرکسی مناسب نیست. Pro Trek جدید استاندارد نظامی MIL-STD-810 را هم توانسته از وزارت دفاع آمریکا دریافت کند و تا دمای منفی ده درجه نیز می‌تواند دوام بیاورد. همچنین این ساعت تا ۵۰ متر زیر آب هم آسیبی نخواهد دید و این یعنی از این ساعت برای ثبت فعالیت‌های شنا هم می‌توان استفاده کرد.

نمایشگر این ساعت ۱.۲ اینچی و با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل بوده و برخلاف نسل‌های قبلی دیگر پایین نمایشگر تخت نیست و به صورت کامل دایره‌ای شکل است. همچنین حاشیه این نمایشگر نیز کمی کاهش یافته و تکنولوژی ساخت آن نیز به OLED ارتقا یافته است.

در استفاده معمولی، باتری این ساعت ۱ تا ۱.۵ روز پاسخگو خواهد بود. البته هرچه بیشتر از نمایشگر سیاه و سفید ساعت استفاده کنید و کمتر سراغ GPS بروید، طبیعتا عمر باتری بهتری خواهید داشت.

در حالت Extend Mode نیز عمر باتری ساعت به سه روز و دو شب می‌رسد و در این حالت می‌توان همچنان از GPS استفاده کرد. برای نقشه در این حالت نیز ساعت از نقشه آفلاین استفاده می‌کند. در چنین شرایطی، نمایشگر سیاه و سفید دستگاه به عنوان نمایشگر اصلی کار می‌کند و نمایشگر اصلی فقط زمانی فعال می‌شود که دکمه مربوطه را فشار دهید.

خود نمایشگر سیاه و سفید هم همانطور که گفتیم ارتقا یافته و اکنون در صفحه Multi-Timepiece Mode می‌تواند اطلاعات بیشتری علاوه بر زمان را نشان دهد. همچنین در این صفحه اکنون اطلاعات خوانده شده از روی سنسور قطب نما، ارتفاع سنج و فشار سنج را نشان می‌دهد. Wear OS نیز در حالت Multi-Timepiece Mode غیر فعال می‌شود تا بتوانید از ساعت تا چهار هفته استفاده کنید.

این ساعت به وسیله یک شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود که متاسفانه سه ساعت برای شارژ کامل این گجت زمان لازم بوده که خیلی زیاد است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به بلوتوث نسخه ۴.۱، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n و GPS اشاره کرد.

با تمام تغییراتی که این ساعت داشته، قیمت آن نیز ۵۰ دلار گران‌تر شده و اکنون با قیمت ۵۴۹ دلار و از دی ماه عرضه خواهد شد. همچنین سیستم عامل نصب شده روی این ساعت، نسخه آخر Wear OS خواهد بود که روز گذشته ویژگی‌های جدید آن را شرح دادیم. رنگ‌هایی هم که Pro Trek جدید با مدل WSD-F30 در آن عرضه می‌شود، آبی، مشکی و نارنجی خواهد بود.

منبع: ۹To5Mac

The post کاسیو ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا