اخبار کسب و کار

فاز سوم جهان سینمایی مارول با «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به پایان می‌رسد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کوین فایگی رییس مارول استودیوز در رویدادی که در شانگهای برگزار شده است اعلام کرده فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) آخرین فیلم فاز سوم جهان سینمایی مارول است. اطلاعات جدیدی که باعث تعجب بسیاری از هواداران شده است.

فایگی تایید کرده که «انتقام‌جویان: پایان بازی» آخرین قسمت فاز سوم جهان سینمایی مارول نیست. به گفته رییس مارول استودیوز، فیلم جدید «مرد عنکبوتی: دور از خانه» که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود و دنباله‌ای بر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) به حساب می‌آید آخرین فیلم در این فاز جهان سینمایی است.

این فاز از جهان سینمایی مارول با «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) در سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود و شامل آثار محبوبی چون «پلنگ سیاه» (Black Panther) و «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) می‌شد. فایگی به جز تایید همین موضوع اطلاعات بیشتری ارایه نداده است.

پیش از این عموم هواداران جهان سینمایی مارول گمان می‌کردند فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: پایان بازی» فیلم پایانی فاز سوم خواهد بود و همین موضوع اهمیت این فیلم سینمایی را بیش از پیش افزایش داده بود؛ گفته می‌شد این فیلم سینمایی قرار است نوعی جمع‌بندی بر ۲۱ فیلمی باشد که تا به امروز در این مجموعه منتشر شده است.

در عین حال قبل از این فرض می‌شد که فیلم سینمایی ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» آغازگر فاز چهار خواهد بود؛ خبری که مشخص شد صحت ندارد و به این ترتیب تا به امروز هیچ فیلمی از طرف مارول استودیوز معرفی نشده که بتوان آن را در میان آثار فاز چهارم در نظر گرفت.

یکی از مسائل ابهام‌برانگیز پیرامون در نظر گرفتن «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به عنوان فیلمی در فاز سوم، مساله حضور تام هالند در این اثر است. او نقش یکی از ابرقهرمان‌هایی را بازی می‌کند که گفته می‌شود در پایان «انتقام‌جویان: پایان بازی» می‌میرند. اگر دور از خانه پایان فاز سوم باشد باید نوعی پیش‌درآمد بر پایان بازی در نظر گرفته شود؟ یا این موضوع نشان می‌دهد مرد عنکبوتی در پایان بازی نمی‌میرد و گره‌گشایی نهایی این فاز از جهان مارول در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» اتفاق می‌افتد؟

دیزنی ۱۱ تیرماه امسال «مرد عنکبوتی: دور از خانه» را اکران می‌کند و در تابستان امسال بالاخره می‌توانیم جواب همه این سوالات را پیدا کنیم.

The post فاز سوم جهان سینمایی مارول با «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به پایان می‌رسد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا