اخبار کسب و کار

قسمت دوم از سریال نهنگ آبی منتشر شد + دانلود

قسمت دوم سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی امروز، سه‌شنبه (16 بهمن‌ماه) توسط مؤسسه هنر اول در سراسر کشور و سایت دانلود قانونی هکس دانلود توزیع شد.

سریال نهنگ آبی یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، محصول سال 1397 است. تهیه‌کنندگی این کار بر عهده سعید ملکان است و این سریال در 30 قسمت تولید و هر هفته منتشر می‌شود.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین یاری، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در «نهنگ آبی» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه قسمت دوم این سریال آمده است: آرمین در حالی که هنوز با بحران خودساخته آناهیتا درگیر است تلاش می‌کند پی ببرد در دام چه توطئه افتاده، بهمن سعی می‌کند راز آناهیتا را کشف کند و نادر می‌خواهد بر اوضاع مسلطش کند اما این مروارید است که پیشنهاد تازه‌ای برای آرمین دارد تا زمانی‌که آن حادثه عجیب رخ می‌دهد.

بیوگرافی فریدون جیرانی : فریدون جیرانی (زاده ۱۳۳۰- کاشمر) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و مجری و کارشناس فیلم ایرانی است. فیلم‌های وی در گیشه به فروش بالایی دست یافته و اکثرشان جنجالی بوده‌اند. او با فعالیت خود در تئاتر با بازی در نمایش عصمت در سال ۱۳۵۱ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۵۲ در سینمای آزاد مشهد عضو شد. جیرانی حضور در سینمای حرفه‌ای را در سال ۱۳۶۰ با نوشتن فیلم‌نامه فیلم آفتاب نشین‌ها تجربه کرد. همچنین او در مطبوعات نیز فعالیت دارد. وی فعالیت در مطبوعات را با سردبیری در مجله سینما در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد.

از فیلم‌های مهمی که او کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته‌است می‌توان به قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی، سه‌گانه ستاره‌ها، قصه پریا و من مادر هستم و خفه گی اشاره کرد. وی مجری سابق برنامه تلویزیونی هفت است

نهنگ آبی

اخبار سریال نهنگ آبی :

آغاز تصویربرداری سریال «نهنگ آبی» در لوکیشینی در پایتخت
لیلا حاتمی و ساعد سهیلی برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی حضور خواهند داشت
4 بازیگر جدید به سریال نهنگ آبی پیوستند
عوامل سریال نهنگ آبی فریدون جیرانی:
نام سریال : نهنگ آبی
موضوع : اجتماعی
محصول : ایران
کارگردان : فریدون جیرانی
تهیه کنندگان : منصور سهراب پور
سال ساخت : 1397
نویسندگان فیلمنامه: بهرام توکلی
دستیار اول کارگردان : آلاله هاشمی
طراحی صحنه : بابک کریمی
طراح لباس : مارال جیرانی
صدابرداری : سعید زند

 

جهت دانلود سریال نهنگ آبی به سایت هکس دانلود مراجعه کنید : دانلود سریال نهنگ آبی

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا