اخبار کسب و کار

کارمند سامسونگ مشخصات سخت افزاری گلکسی S7 را لو داد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی از کارمندان شرکت سامسونگ مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی S7 را لو داده که با توجه به‌ گفته‌های او، گلکسی S7 یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 دارد.

گوشی گلکسی S7 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

در حالی که تمام اطلاعات منتشر شده از گوشی Galaxy S7، براساس شایعات بوده، به‌تازگی یکی از کارمندان این شرکت مشخصات دقیق‌تری از پرچم‌دار جدید سامسونگ منتشر کرده است. او در حالی که به استفاده از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 اشاره کرده، گفته که این تلفن همراه هوشمند از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و به شکل ضد آب ساخته شده است.

البته گفته‌های کارمند سامسونگ چیزی جدیدی از این گوشی فاش نکردند و تنها همان اطلاعات قبلی را تایید کرده‌اند.

تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی گلکسی S7 منتشر شده که یکی از آن‌ها استفاده از صفحه نمایش حساس به‌فشار در این گوشی است. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند در دو اندازه‌ی ۵٫۱ اینچ و ۵٫۵ اینچ راهی بازار خواهد شد.

بدنه‌ی جلوی گلکسی S7

‌‌‌‌‌‌‌‌‌چند روز پیش هم اطلاعات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک AnTuTu منتشر شده بود که به استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ در گوشی جدید سامسونگ اشاره می‌کردند. به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید سامسونگ در دو مدل با تراشه‌های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته تصاویری هم از دوربین جلو و بدنه‌ی این گوشی منتشر شده است.

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در تاریخ ۲ اسفند ماه، یک روز قبل از نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

The post کارمند سامسونگ مشخصات سخت افزاری گلکسی S7 را لو داد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا