اخبار کسب و کار

عکس‌ها و مشخصات گوشی‌های جدید سری موتو G7 منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت موتورولا خود را برای معرفی گوشی‌های جدید سری موتو G7 آماده می‌کند. حالا وب‌سایت DroidShout عکس‌هایی از گوشی‌های این خانواده منتشر کرده که گوشی‌های موتو G7، جی۷ پلاس، جی۷ پاور و جی۷ پلی را نشان می‌دهد. به طور کلی این گوشی‌ها تفاوت‌های ظاهری مختلفی دارند اما بارزترین تفاوت را می‌توان در شکل بریدگی نمایشگر آن‌ها و حاشیه دور نمایشگر دید. در مقایسه با نسل قبلی که خبری از بریدگی نبود و حاشیه‌هایی یک اندازه در بالا و پایین نمایشگر شاهد بودیم، اضافه شدن این بریدگی‌ها یک تغییر قابل لمس است

به طور کلی دو نوع بریدگی در این چهار گوشی استفاده است. دو گوشی G7 و G7 Plus از بریدگی‌های قطره مانند بهره می‌برند در صورتی که موتو G7 Play از یک بریدگی بزرگ به اندازه آن چیزی که در آیفون‌های جدید شاهد هستیم، بهره می‌برد. در این نسخه از یک دوربین سلفی و یک فلش LED در بریدگی استفاده شده. گوشی موتو G7 Power نیز بریدگی مشابه نسخه Play دارد اما چون دارای فلش LED نیست، این بریدگی کوچک‌تر است.

از نظر دوربین اصلی نیز دو گوشی موتو G7 و G7 Plus از دوربین‌های دوگانه که چینش افقی دارند بهره می‌برند. دو گوشی رده پایین‌تر G7 Play و G7 Power نیز تنها یک دوربین در بخش پشتی خود دارند. سنسور اثر انگشت هر چهار گوشی نیز در زیر لوگوی موتورولا قرار گرفته است.

جدا از این موارد، آنطور که توسط فایل‌های FCC متوجه شده‌ایم، موتو G7 در دو نسخه و با حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو مدل با حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

نسخه Power از این گوشی نیز قرار است یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد که به این ترتیب بهترین عمر باتری در بین این چهار گوشی را این نسخه خواهد داشت.

در زمان عرضه نسخه قبلی یعنی موتو G6، این گوشی در ابتدا در ماه آوریل معرفی شد و یک ماه بعد شاهد معرفی نسخه‌های G6 Plus و G6 Play بودیم. بنابراین ممکن است که Moto G7 در ابتدا عرضه شود و نسخه‌های دیگر این گوشی، در زمانی دیگر عرضه شوند.

منبع: GSMArena

The post عکس‌ها و مشخصات گوشی‌های جدید سری موتو G7 منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا