اخبار کسب و کار

HMD در عرض ۲ سال ۷۰ میلیون گوشی نوکیا فروخته است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شنبه گذشته، کمپانی HMD Global دو ساله شد. نام این شرکت به گوش بیشتر کاربران نخورده است اما از سال ۲۰۱۶، این شرکت مالک برند نوکیا محسوب می‌شود و گوشی‌های تحت این عنوان را روانه‌ی بازار می‌کند. در این مدت، این شرکت عملکرد بسیار خوبی داشته و نوکیا به یکی از ۵ برند برتر اروپا بدل شده است. در مراسم معرفی نوکیا‌ ۸.۱، مدیران این شرکت اطلاعاتی را در مورد موفقیت‌های خود ارائه دادند.

شرکت HMD می‌گوید آن‌ها تا حالا حدود ۷۰ میلیون گوشی را به فروش رسانده‌اند.

از زمان معرفی نوکیا‌ ۶ در سال ۲۰۱۷، شرکت HMD می‌گوید آن‌ها تا حالا حدود ۷۰ میلیون گوشی را به فروش رسانده‌اند. در این میان، ۵۶ میلیون گوشی به مردان بالای ۳۵ سال فروخته شده که پیش از این با برند نوکیا‌ آشنا بوده‌اند. علاوه بر این، مدیران HMD اذعان کرده‌اند که گوشی‌های ارزان‌قیمت منبع اصلی درآمد این شرکت محسوب می‌شود و پرچم‌داران آن‌ها به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده‌اند.

طبق اعلام HMD، نوکیا‌ ۶.۱ پرفروش‌ترین گوشی «جدید» در جهان محسوب می‌شود که احتمالا اشاره به بازار گوشی‌هایی با قیمت مشابه و در مناطق موردنظر آن‌ها دارد. علاوه بر این، آن‌ها می‌گویند گوشی‌های نوکیا‌ ۷ پلاس و نوکیا‌ ۳.۱ بسیار پرطرفدار بوده‌اند.

از لحاظ تمرکز آن‌ها برای ادامه مسیر، این کمپانی امیدوار است جایگاه خود را در بازار گوشی‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورویی محکم‌تر کند که در همین رابطه می‌توانیم به عرضه گوشی‌های نوکیا ۷.۱ و نوکیا ۸.۱ اشاره کنیم. همچنین با استراتژی‌های جدید بازاریابی، آن‌ها می‌خواهند توجه نسل جوان‌تر را به سمت محصولات خود جلب کنند.

منبع: Phone Arena

The post HMD در عرض ۲ سال ۷۰ میلیون گوشی نوکیا فروخته است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا