اخبار کسب و کار

اولین عکس‌ها از Vivo Nex 2 با دو نمایشگر لو رفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

امسال شرکت Vivo با معرفی گوشی Nex S توانست حاشیه‌های نمایشگر را به لطف استفاده از یک موتور برای دوربین سلفی، تا حد زیادی کاهش دهد. حالا برای نسل جدید این گوشی، ویوو تصمیم گرفته دوربین سلفی و موتور آن را کنار گذاشته و کلا دوربین سلفی را حذف کند. در عوض در گوشی Vivo Nex 2 شاهد دو نمایشگر خواهیم بود که یکی در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته و دیگری در جلوی دستگاه وجود دارد. این گوشی احتمالا در ماه دسامبر معرفی خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.

تکنیکی که این‌بار ویوو استفاده کرده، مثل کاری است که شرکت ZTE در گوشی Nubia X انجام داده است. استفاده از دو نمایشگر در این دو گوشی موجب شده تا دوربین سلفی حذف شده و دیگر شاهد بریدگی در نمایشگر این گوشی‌ها نباشیم. برای گرفتن عکس سلفی نیز کاربران می‌توانند با دوربین پشتی و نمایشگری که در پشت این دو گوشی قرار گرفته، سلفی بگیرند. به طور کلی به نظر می‌رسد تنها کاربرد نمایشگر پشتی دستگاه برای استفاده از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی خواهد بود و برای تماس‌های ویدیویی نیز از این نمایشگر استفاده خواهد شد.

علاوه بر نمایشگر دوم، این گوشی به یک حلقه LED در کنار دوربین نیز مجهز شده که برای اعلان‌ها استفاده خواهد شد. همچنین دوربین پشتی دستگاه نیز سه گانه خواهد بود. هنوز مشخصات این دوربین‌ها در دسترس نیست و نمی‌دانیم که ویوو از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد. یک ویژگی این سه دوربین احتمالا اسکن سه بعدی چهره خواهد بود که می‌تواند نقشه‌ای از صورت کاربر نیز تهیه کند. این ویژگی اوایل سال توسط ویوو در شانگهای نمایش داده شد. جدا از این موارد، از مشخصات سخت‌افزاری دیگر این گوشی نیز اطلاعی در دسترس نیست. با توجه به این که تا پایان سال ۲۰۱۸ این گوشی عرضه می‌شود، احتمالا در این گوشی نیز شاهد پردازنده اسنپدراگن ۸۴۵ در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم خواهیم بود.

منبع: TheVerge

The post اولین عکس‌ها از Vivo Nex 2 با دو نمایشگر لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا